1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live aansluit problemen

Discussie in 'Games' gestart door jengelander, 25 aug 2002.

1. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neeeeej, ik dacht dat je pc met meerdere mensen gedeeld werd ;)

Zoals ik al, je hebt 2 oplossingen, een extra netwerkkaart en dan een UTP Crosslink kabel naar je xbox trekken.

Optie 2, een USB router, een andere oplossing is er voor jouw niet omdat je een USB modem krijgt.

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange thread worden lol }:]

3. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    goed, dat is tenminste duidelijk.. [​IMG]

Wat is nou goedkoper een netwerkkaart of zon router? [​IMG]

4. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netwerkkaart :)

Zo'n ding heb je al voor €15/€20 (eentje met een realtek chip), en dan nog een Crosslinkkkabel, geen id wat dat kost (let op, als je naar de winkel gaat zeggen dat je een UTP crosslink kabel wil, met een gewone UTP kabel gaat het niet lukken)

Zo'n router kost €185.

5. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Dan koop ik wel een router [​IMG]

Heb geen zin om 2 dinge te kope, wordt ik altijd vermoeid van [​IMG]

K heb wel een paar routers gezien bij Dixons voor zon 160 euro ofso..

Verder nix? [​IMG]

6. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet wel een USB poort hebben he :p

Waarschijnlijk heeft alleen die van Draytek dat.

7. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zag dat die van Dixons ADSL routers ware, is dat genoeg info ? [​IMG]

8. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk merk/type?

Want er zijn ook ethernet ADSL routers :)

9. Chevalric

Chevalric Guest

Naast al dat geroep over routers heb ik een heel andere vraag.
    Ik heb Wanadoo Cable Premium en daar moet ik altijd eerst voor inloggen voordat ik op internet kan. Hoe gaat dat met XBOX Live? Kan dat eventueel ook via een router (zijn we toch weer bij die routers)?

10. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA ik denk idd dat dit een hele lange thread gaat worden. Eerlijk gezegd zout ik het niet weten. Moet je eerst inloggen en dan kan je pas op internet ?! Of heb je ook al connectie met de buitenwereld (MSN ofzo) zonder dat je hoeft in te loggen ?!

Anywayz Routers Rule :D

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Extra Netwerkkaart?

Uit de reactie van jengelander las ik dat je de Router zo kan instellen dat je router het ware MAC adres " spooft ".

Vervolgens las ik in de reactie van Kremers, dat je met een router NOOIT gebruik kan maken van dezelfde netwerkkaart en er dus een tweede kaart moet worden aangeschaft.

Mogelijk vat ik het verkeerd op, maar moet ik nu een router en een netwerkkaart aanschaffen of alleen een Router en hiervan de setup aanpassen. Ik heb trouwens een netwerkkaart in mijn PC via Chello.:confused:

12. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Extra Netwerkkaart?

Als je router en je netwerkkaart dezelfde MAC hebben gaat het niet werken. Je moet dus kopen:

- UTP
    - nieuwe netwerkkaart (ik heb er nog wel 4 liggen, voor de snelle bierders ;) )
    - Router

Vragen ??!!

:D

13. Chevalric

Chevalric Guest

Nee, je moet echt eerst inloggen... Heeft schijnbaar te maken met het bepalen van de hoeveelheid dataverkeer die je gebruikt.

14. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Extra Netwerkkaart?

hoe weet je noe of je router en je netwerkkaart dezelfde mac hebben:confused:

ik geloof dat ik iig alleen een router, een kabel(van 10 meter) naar men xbox, en een kabel van pc naar router(want kabel van modem naar pc gaat toch in de router?) moet kopen

15. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Extra Netwerkkaart?

[router mac adres 1234] --------------- [netwerkkaart 1212] = dit gaat werken

[router mac adres 1234] --------------- [netwerkkaart 1234] = dit gaat niet werken

voor overige vragen: add me msn, kan ik het beter uitleggen.

16. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0

thanks is nu duidelijk:)

17. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een dure oplossing, maar voor mij gaat het wel werken en heb je niet van die technische snufjes nodig. Bestel bij kpn mxstream in combinatie met planet een routermodem.

18. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik zou hier ook weleens antwoord op willen weten!:mad:

19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: Re: Re: Re: Extra Netwerkkaart?

Hohoho! Effe interrupt! :eek:

Als je de router aan de INTERNETZIJDE het zelfde MAC adres geeft als je PC is er niets aan de hand. Jouw PC zit immers aan de LAN zijde van de router en kan daardoor nooit communiceren of conflicteren met de INTERNETZIJDE van de router.

Dus je mag gerust het MAC adres van je PC invullen aan de internetkant van je router. Is nix mis mee. Zolang je niet twee gelijke MAC adressen op het zelfde netwerk krijgt is er niets aan de hand. Als er een router of een bridge tussen zit praat je over twee verschillende netwerken.

20. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina