maargoed, dat is niet erg als die defect is, zolang ik kan linken vind ik het goed... ik koop die xbox 360 en ga dan alleen nog maar met die op xboxlive...word je account automatisch overgezet naar die xbox 360??
heb je voor mij het nummer van de helpdesk, want kan je je account permanent opzeggen?? ook al is die nog een paar maanden geldig..?? en bij het opzeggen, wat willen ze dan allemaal weten? want dan koop ik gewoon een nieuwe account over een tijdje voor op de nieuwe xbox 360
als je cc gekoppeld is aan een .net account op xbox.com .. dan hoegf je straks alleen nog maar in te loggen met je .net account en password ...
ok, even ter informatie aan jullie.. ik kwam er niet op omdat me account niet geldig meer is, daar ms in april geen geld van me cc af kon schrijven omdat de geldigheid van de cc verlopen was.. ik heb nu dus geen xbox live meer, ik koop wel om te beginnen een kraskaart van 3 maanden als de xbox 360 binnen is tot op live!! groeten en bedankt
Aaaaaah die van mij is voor 55 pleurie's automatisch verlengt! was tog al van plan m te verlengen maar tog! Wel ffies schrikken.
raar, want voor het verlengen van je account, zou je een email van ms moeten krijgen waarin ze melden dat ze binnenkort je account gaan verlengen, en als je daar op tegen bent dan kan je hem annuleren!! ik heb de mail jammer genoeg nooit gesien, omdat ik dat mail adres, dat hun van mij hebben niet meer gebruik
Ik wil mijn account ook gaan opzeggen. Moet dit vroegtijdig gebeuren. Kan iemand mij informatie geven?
Als het goed is krijg je eerst een waarschuwing. Je kan het denk ik beter een weekje van te voren doen ofzo, en dan zeggen dat je je Xbox Live wilt stoppen, waneer dat jaar voorbij is.
Ok op 16 juni wordt mijn account automatisch verlengd. Dit wil ik dus niet meer. Kan ik mijn account net zoals trials opzeggen in het menu? Of moet het via een andere manier?
0800 023 3894 of 0202036606 als je mobiel belt Ik heb het net ook gedaan. Ik ben zelf niet de creditcardhouder, moesten ze mijn moeder aan de lijn hebben om het abonnement op te zeggen Als je de laatste 4 cijfers van de creditcard weet is dat helemaal niet nodig, dan wordt er aan de creditcardhouder gevraagd of ze het goed vinden dat abonnement meteen wordt opgezegd. Nah, daar zit mijn moeder ook echt mee