1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Account opzeggen.

Discussie in 'Games' gestart door ErroX, 17 aug 2003.

  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    2 augustus verloopt mijn 1 jaar xbl.
    ik heb hem op creditcard van me pa staan. als ik niet opzeg, dan gaat hij tog automatisch een jaar verder weer, en word er 59,99euro van zn credit card afgehaalt?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke, thnx dat wou ik even weten :) :+
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen dat het account in de komende 24 uur wordt stopgezet? Kan ik zolang nog gewoon spelen?
     
  5. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zei die man dat ie meteen niet meer beschikbaar zou zijn (heb ik hier ook al meerdere malen gelezen)

    Dus ik probeerde daarna in te loggen. Gaf die dat er een bericht van M$ was voordat ik kon inloggen. Dan moest ik dus mijn account verlengen om in te loggen (niet gedaan natuurlijk)

    Alleen het vage... Ik logde nu per ongeluk weer in, logt ie gewoon en kon ik gewoon weer online spelen :confused:
    Staat er Subscription started: 14-03-2006 (vanaf toen ben ik maandelijks gaan betalen)
    Op 13-06 had ik mijn abbo stopgezet.
    Nu kan ik gewoon weer online spelen, terwijl ik mijn abbo niet heb verlengd (select renewal, het venster wat je na dat ene bericht krijgt)

    Nogal maf, ik zal morgen wel naar de klantenservice bellen

    @ MasterApu: Als alles goed gaat kun je meteen niet meer inloggen

    /
    Ik heb gebeld naar de klantenservice.
    Ik had mijn creditcardgegevens update (ik had niks veranderd, alleen bekeken)
    Nu zit ik dus nog een maandje aan xbox live vast. Wat vervelend nou :mad: 8)
    Op zich niet zo erg, maar ik gebruikte t niet zoveel meer.

    Nix zeggen tegen mijn 'mammie' :9 , ze let toch niet op wat er met dr creditcard gebeurd (behalve als het ineens hele hoge bedragen zijn, dan zou t wel opvallen helaas)

    Je moet dus niet meer proberen in te loggen met je account als je hem opgezegd hebt, dan kan dr ook niks fout gaan.
    Das gewoon weer iets van mij, nieuwsgierig zijn of die het nog doet.
    Maar jah, hadden ze wel even mogen melden eigenlijk vind ik.
    Dat als je iets gebruikt waar je creditcard nummer voor in moet voeren dat ie dan weer opnieuw geactiveerd wordt.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nog leuke acties zijn voor xbox live? Aangezien mijn pa nog een jaartje voor mij wil betalen en ik dus een nieuw account wil:).
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    niet voor de 360, wat ik weet. voor de xbox1 zitten wel goede packs bij.
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek ook iets voor de xbox 1. Heb je links van goede acties?
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    www.bartsmit.nl
    staat altijd wel iets op.
    misschien zuiderpark-computers.nl
    suc6
     
  10. IronChimera

    IronChimera Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat dat precies als ik het geld terug gestort wil krijgen (ik ben namelijk nu 9 dagen te laat, geld is al van cc af:mad: )? gewoon bellen en dan krijg je automatisch iemand aan de telefoon waar je een of ander smoesje tegen moet vertellen ofzo? of hoe werkt het als ik mn geld terug wil?
     
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het met een jaar is verlengd kun je je xbox live abonnement gewoon opzeggen. Er is dan een bepaalde formule waarmee je kan uitrekenen hoeveel geld je terug krijgt.
    Die staat wel ergens op xbox.com, ik zal wel kijken voor je ;)
    Ik weet nog wel ongeveer waar het staat

    Vaag
    6.6 Teruggavebeleid. Tenzij voorzover anders aangegeven, of voorzover anders beschikt door de toepasselijke wetgeving, kunnen kosten niet worden terugbetaald. Als je je hebt aangemeld voor een jaarlijkse Service en de jaarlijkse kosten hebt betaald met je Betalingsmethode, kunnen we je een volledige teruggave verstrekken van de jaarlijkse kosten als je annuleert binnen de eerste 60 dagen van je Service. Meer informatie over teruggave is te vinden ophttp://www.xbox.com/live/accounts/default.htm.

    /
    Of dit is het verkeerde stukje tekst, maar voorheen was er een ander teruggave beleid

    /
    Ik heb even vlug rond gekeken, ook in de oude gebruikersovereenkomst (http://www.xbox.com/nl-NL/live/legal/)
    Ik weet zeker dat er een formule voor was, om de niet gebruikte dagen/maanden teruggestort te krijgen.
    Bel anders de klantenservice gewoon even ;)
    Dan krijg je iig de juiste informatie (daar kun je van uit gaan iig)
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  12. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je dan serieus geld terugkrijgen?.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alleen als je met een crdit card hebt betaald (de oude terugave was een klein beetje ingewikkeld, maar dat kan je navragen bij de helpdesk) @IronChimera - bellen met de helpdesk
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch altijd met een cc betalen!!
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    xbox wel ... de xbox 360 niet
     
  16. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    o oke dat wist ik niet.sorry
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tevens kan je met de xbox ook 1 jaar live kaarten krijgen, daar krijg je ook geen refund voor als je die hebt gebruikt
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Live account ( Xbox Live Gold ) gewoon niet op gezegt , gaat van zelf wel weer weg . Het was tevens toch pre paid .
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live Gold hoef je ook niet op te zeggen als je een prepaid kaart hebt gebruikt........

    alle andere vormen moet je wel op zeggen omdat anders je credit kaart aangesproken word
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    even een kleine correctie ... je moet dit wel opzeggen als je xbox live met prepaid geregistreerd hebt op een oude xbox (credit card verplicht).. deze wordt dan namelijk automatisch betaald via cc.

    Met de xbox 360 word deze inderdaad niet verlengd als je een prepaid kaart hebt gebruikt

    Wil je je live account echt opzeggen... dus dat deze niet meer bestaad (ook niet Silver) ... dan moet je de helpdesk bellen
     

Deel Deze Pagina