Bij mij zei die man dat ie meteen niet meer beschikbaar zou zijn (heb ik hier ook al meerdere malen gelezen)
Dus ik probeerde daarna in te loggen. Gaf die dat er een bericht van M$ was voordat ik kon inloggen. Dan moest ik dus mijn account verlengen om in te loggen (niet gedaan natuurlijk)
Alleen het vage... Ik logde nu per ongeluk weer in, logt ie gewoon en kon ik gewoon weer online spelen
Staat er Subscription started: 14-03-2006 (vanaf toen ben ik maandelijks gaan betalen)
Op 13-06 had ik mijn abbo stopgezet.
Nu kan ik gewoon weer online spelen, terwijl ik mijn abbo niet heb verlengd (select renewal, het venster wat je na dat ene bericht krijgt)
Nogal maf, ik zal morgen wel naar de klantenservice bellen
@ MasterApu: Als alles goed gaat kun je meteen niet meer inloggen
/
Ik heb gebeld naar de klantenservice.
Ik had mijn creditcardgegevens update (ik had niks veranderd, alleen bekeken)
Nu zit ik dus nog een maandje aan xbox live vast. Wat vervelend nou
Op zich niet zo erg, maar ik gebruikte t niet zoveel meer.
Nix zeggen tegen mijn 'mammie' , ze let toch niet op wat er met dr creditcard gebeurd (behalve als het ineens hele hoge bedragen zijn, dan zou t wel opvallen helaas)
Je moet dus niet meer proberen in te loggen met je account als je hem opgezegd hebt, dan kan dr ook niks fout gaan.
Das gewoon weer iets van mij, nieuwsgierig zijn of die het nog doet.
Maar jah, hadden ze wel even mogen melden eigenlijk vind ik.
Dat als je iets gebruikt waar je creditcard nummer voor in moet voeren dat ie dan weer opnieuw geactiveerd wordt.
Laatst bewerkt: 16 jun 2006