1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

  1. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaan m'n tentamens.....
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1.44GB bij mij en 200 punten zoals verwacht.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Was dat maar waar, laten we er 1200 van maken ;)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm idd jah :)
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Meld je ziek :+
     
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Might & Magic: Clash of Heroes speelt zich af in het Might & Magic-universum. De gebeurtenissen in de game vinden veertig jaar voor de Heroes V saga plaats. Verdeeld over verschillende regionen van de wereld Ashan zijn er meerdere verhaallijnen. Elk avontuur heeft een eigen held in de hoofdrol, die bovendien eigen vaardigheden en eigen eenheden tot zijn of haar beschikking heeft. Uiteindelijk maken de helden allen onderdeel uit van een overkoepelende strijd tegen een duister plot, dat de wereld bedreigt.

    In Clash of Heroes wordt een bijzonder gevechtssysteem geïntroduceerd. De gameplay is een combinatie van puzzelen en strategie, waarbij er ook invloeden zijn van Role-Playing Games. Via ervaringspunten kunnen zowel de helden als de eenheden van deze helden in level stijgen om krachtiger te worden.

    Het doel in de gevechten is doorgaans om de levensbalk van de vijandelijke held tot nul te reduceren. Door drie eenheden van dezelfde kleur en hetzelfde type verticaal te combineren, kunnen aanvalslinies opgezet worden. Horizontale combinaties leiden tot verdedigingsmuren. Doordat de speler slechts een beperkt aantal zetten per beurt tot zijn beschikking heeft, is het noodzakelijk dat er zo effectief mogelijk wordt omgesprongen met de verschillende eenheden. Door zoveel mogelijk combinaties te maken, heeft de speler namelijk zowel een sterke aanval als een sterke verdediging en kan de strijd in zijn voordeel beslecht worden.

    :thumbs:
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok een soort MMORPG? Klinkt wel lol :9.
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoiets, maar dan offline :thumbs:
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een RPG dus...

    Wel 1 met tientallen uren speelplezier. En dit is dan ook nog een verbeterde versie van de NDS die al hoge reviews kreeg.
    Weet iemand wat ze nu allemaal veranderd/verbeterd hebben? Lijstje? Review die het vermeld?

    Elite units heb ik nu ook... niet leuk. Die kunnen dood gaan. :'-(
    Spel heeft een best hard begin eigenlijik. :eek:
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Puzzel RPG :)
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Word MNC nog veel online gespeeld?
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ofc. Á la Puzzle Quest.

    Ging net all bears. Krijgen alleen die natuurlijk wel exp (en de elite dears)... duh logisch.
    Net al een gevecht wat toch ineens best lastig was. Wat natuurlijk goed is.

    Anyway... verder!
     
  14. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja maar dan heb ik alsnog een onvoldoende voor een tentamen dat ik moet halen voor mn propedeuse.

    Net de trial uitgespeeld, en het is best wel tof. Niet extreem verslavend voor mij, dus ik kan zonder problemen de aankoop uitstellen tot na mn tentamens:+ Vooral de multiplayer lijkt me tof, sp is meer een grote tutorial met een verhaaltje.
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel veel hoor, je zit echt zo in een match . Als je het koopt download dan ook de gratis addon _O_
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Downloading M&M right now... kan niet wachten. \o/
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Begin is beetje tutorial achtig maar gevechten worden lastiger. Af en toe klein beetje trial en error maar veel kan gedaan worden door juiste samenstelling team, artifact en vooral goed "puzzelen".

    [/proM&Mmode)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Klinkt goed. De trial is nog erg gemakkelijk, maar misschien komt dat ook wel omdat het allemaal zo logisch overkomt? Het fusen en linken lukte heel aardig.

    Dus elven zijn snel, beren hebben veel kracht en thoughness en dat hert springt over de eerst rij muren heen en doet behoorlijk damage.

    Wat is eigenlijk de kracht van pixies? Lees dat ze meer damage doen naarmate je meer magic power hebt?
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Yup. En de kracht van units ligt ook in het feit hoe snel ze aan de beurt zijn, hoeveel damage ze doen en/of nemen. Elite en champions hebben ook gave abilities.

    En later zul je denk ik met alle races kunnen spelen of units ervan kunnen gebruiken hoe dat ook werkt, zo ver ben ik nog niet. Net tegen iemand met Acadamy/Wizard units zitten spelen.

    edit; 5-6 uur bezig en kan met Griffin Empire beginnen. Yay. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  20. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me dat je tijdens de sp elke keer nieuwe units tegen komt en deze leert gebruiken. Vandaar mijn vermoeden dat de hele game als een soort tutorial is opgebouwd. Een menselijke tegenstander brengt een nieuwe dimensie aan het spel denk ik. Ook ff local mp gedaan(trial), en dat was echt leuk. Linken is een stuk makkelijker als je units met verschillende snelheden inzet, en fusen lijkt vooral handig als je met veel langzame units werkt. Heeft iemand al 2vs2 gespeeld?
     

Deel Deze Pagina