Hoe werkt dat linken precies? Het moeten units van dezelfde type zijn, toch? Moeten ze dezelfde ronde worden gelinkt, of werkt het linken ook over verschillende rondes?
Zelfde kleur en eindtijd volgens mij. 1e beurt een unit van 3 beurten, en 2 beurten daarna archers van 1 beurt is ook goed. [gt]712794[/gt] Holy !@#$, deze komt ook snel trouwens.
Weet iemand of Full House Poker ook naar onze Marketplace komt? Is nu al tijdje uit in de US (heb trial gespeeld op mijn US account)...
1e 2 9's zijn binnen voor M&M. http://www.gamerankings.com/xbox360/991347-might-and-magic-clash-of-heroes/index.html
Giantbomb speelt M&M: Clash of Heroes HD: http://www.giantbomb.com/quick-look-might-and-magic-clash-of-heroes/17-4013/ EDIT: gisteren de 1e campaign uitgespeeld. Duurde ongeveer 7.5 uur, dus ik verwacht dat met vijf campaigns je toch zeker zo'n 40 uur zoet bent.
Ik had me twijfels over MNC, maar ik ga het spel toch kopen. De ninja class is awesome. Het is een soort van S4League.
Poepoe, wat een keuze bij de sale deze week . Er zijn zoveel goede games voor erg weinig puntjes! Ik heb nog 1200 puntjes en zit heel erg te twijfelen tussen enkele games: Braid, Monday Night Combat, Trials, Limbo en stiekem zou ik ook wel de nieuwe Dishwasher uit willen checken :$ . Wat zijn jullie ervaring met bovenstaande games en welke raden jullie me aan op basis van fun en tijdsduur?
Allemaal natuurlijk! Nu zijn ze in de sale. MNC is ofc multiplayer en Braid/Limbo heeft x uur geweldige ervaring
Is die multiplayer ergens mee te vergelijken? En Limbo/Braid, waar zit daar het grote verschil in? Qua stijl vind ik Braid vetter, dat zwart is me iets te grauw :{
Limbo wel aangeschaft, maar nog niet gespeeld. Braid deze week wel even geprobeerd en ik weet nog niet of ik het echt heel tof ga vinden. Heb het nog niet zo lang gespeeld trouwens, dus moet ook wennen aan het puzzel-element.
Limbo en Braid zijn allebei geweldig. Monday Night Combat en Trials heb ik veel goede dingen over gehoord en dat geldt ook voor Dishwasher 2. Ik zou voor Limbo en Braid gaan. Beide zijn zeer aparte ervaringen. Je kunt ze voor deze prijs niet laten liggen.