1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Wist ik, maar ik heb momenteel nog genoeg te spelen, geen probleem dus. Wilde hem puur voor in de toekomst hebben, komt vast wel weer eens in de aanbieding.
     
  2. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    De sale is nog steeds van toepassing volgens Xboxlive hoor :p En daarbij, ik heb hem vannacht aangeschaft en de acties duren toch altijd van 12.00 tot 12.00 de volgende dag?:confused:
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt ja, al de dagaanbiedingen staan er nu nog op voor 600, maar als je doorklikt kosten ze 1200.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind Limbo erg leuk tot nu toe. De presentatie is origineel. Een platformspel met een puzzelelement. Maar lang is het spel niet. Heb niet heel lang zitten spelen maar ben nu al op 53 procent. Maar ik zie me dit wel een tweede keer spelen. Trials HD vind ik ook erg tof, maar vanaf Medium is het wel erg lastig om Goud te halen. Maar het heeft wel een hoge verslavingsfactor zodat je het steeds opnieuw blijft proberen.
     
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag niet he:9
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Mars pinball fx 2 tafel is er voor -1(P)

    En als je het confirmed staat er.

    Required Balance: 4294967297(P)


    Dat zijn nogal wat punten prijzig tafeltje 8)
     
  7. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdorie wat is MNC vermakelijk. Net twee uurtjes gespeeld, snap er nog geen ballen van maar was net al wel MVP met de gunner, lekker blazen :D .
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ehm tutorial? 5-10 minuten = snap alles?
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ehm, niet alles wordt uitgelegd? Je speelt met één klasse, je hebt er nog meer. Misschien snapt hij daar dingen niet van. Verder kan er verwarring ontstaan met het ''Juice'' gebeuren. In de tutorial hoef je alleen RB + LB te kopen, maar als je Crossfire speelt, heb je 2 manieren om ''Juice'' te krijgen. Je kan het kopen voor 500 punten of je moet een bepaalde killstreak halen.

    Anyway, ''how to play'' is een goed middel als je shit wilt weten over een bepaalde klasse.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Maybe niet alles maar je snapt toch echt genoeg en een klasse niet helemaal kennen heeft niks met snappen of snap er de ballen niet van te maken. ;)
    Een klasse leren kennen duurt ook niet lang, er echt beter meer worden wel maar dat is wat anders.
    En er zijn dus mogelijkheden genoeg om alles met een paar minuten te snappen. Je moet gewoon tutorial doen en misschien wat lezen of ff spelen.

    Niet dat ik zeg dat dit nu het geval is maar er zijn zoveel mensen die zich blind ergens instorten en flut spelen puur omdat ze geen zin hebben om te lezen of tutorials te doen en dan later terug komen en gaan zeuren op internet bijvoorbeeld (bij andere games) over hoe bepaalde dingen gaan.

    http://www.giantbomb.com/quick-look-might-and-magic-clash-of-heroes/17-4013/

    Woh! That Dear just went Super Saiyan. :lol:
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De Assassin in MNC is geweldig. ALs je goed gebruik maakt van je skills en bijvoorbeeld de ''smoke bomb + jump'' techniek, kan je aardig wat schade aan richten.
     
  12. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vooral met de Gunner, van een richel springen en dan op X douwen, heerlijk als er iemand net onder ligt :D .

    Heb alleen wel problemen om turrets te slopen, ligt het aan mij of zijn die dingen te sterk :{
    En waar kun je juice kopen voor 500 dan? :)
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar je juice kan kopen hangt af van de map. Meestal kan je juice kopen in het midden van een map. Ik ben bang dat ik niet de namen van de mappen weet, maar misschien kan je YT raadplegen of gewoon rondkijken. Het ziet er zo iig uit:

    [​IMG]
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Welke game/s komen deze week op xbla?

    Zag dat volgende week Outland al moet uitkomen, ziet er erg nice uit :cool:





    En nog even een trailer gezien van de remake van de originele rayman, en die ziet er ook erg nice uit. Zeker een game die ik ga halen, alleen staat er nergens een release date.


     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    shadowrun gisteren voor het eerst gespeeld. Erg nice! Hoe lang duurt het spel ongeveer op normal? En kan je ook ergens teruglezen welke guns je voor welke kleuren nodig hebt?
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat? Wacht! De originele Shadowrun?
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wow dat stijltje in Outland, ziet er vet uit zeg!
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nog 400 punten en zit te twijfelen tussen Outrun en Minigolf Adventures 2. Zou graag een spel hebben dat nog een beetje online wordt gespeeld. Iemand die enig idee heeft of deze spellen nog online gespeeld worden?
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ow oeps.... Shadow Complex |:-
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Damn jammer. Ik al overal zoeken :) Dacht misschien is hij in de USA store te vinden :mad:

    Game was top. Hoop dat hij ooit nog op XBLA mag komen!
     

Deel Deze Pagina