1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

  1. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is zombie vs plants geniaal trouwens
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Outrun 2 is echt heel gaaf. Weet niet of hij nu nog gespeeld wordt, maar toen ik het spel speelde (geruime tijd terug) was het daar druk online.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik vond de trial heel leuk. Heerlijk zo in die bochten driften. Ik denk dat ik Outrun dan wel haal, want met deze aanbieding heb je ook weer kans dat meer mensen tot aanschaf zijn overgegaan.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmm, die Outland ziet er helemaal niet verkeerd uit. Aparte grafische stijl. One to watch methinks.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zo, met de aanschaf van Outrun zit ik nu op 64 Arcade games. Klinkt veel, maar als je na gaat dat ik de console sinds december 2005 heb valt het wel mee. Zou wel leuk wezen dat je de spellen kunt importeren als Microsoft met een nieuwe console komt.
     
  6. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Niemand Snoopy Flying Ace gekocht?:p Hoor hier nix van=D
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Midgetgolf, sowieso, erg leuke arcade game. Hoog "lekker-ontspannen-maar-toch-dikke-fun" gehalte. Ik heb het al meerdere malen uitgespeeld, nouja, ik heb alle 3 de banen al meerdere malen gedaan. Met de sidenote dat een baan dus uit meerdere holes bestaat. (Voor 't geval iemand zegt, huh maar 3 holes?).

    Koop ook meteen de dlc, die is maar 240 msp en zijn geld zeker waard!
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tijdje terug al. Erg gaaf uiteraard. Denk dat de meeste mensen zich blind staren op de naam en niet hebben ervaren wat voor serieus gave game het is. :)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    WTF, een 9/10 shooter op XBLA vandaag? Waarom wist ik hier niks van? :+

    http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-20-section-8-prejudice-review?page=2

     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik was eigenlijk van plan om punten te halen voor Outland, maar ik had niet verwacht dat deze ook nog goed zou worden. :+ Vooral nadat de eerste Section 8 zo matig werd ontvangen.
    Trials maar eens proberen.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ga vanavond ook zeker de trial doen en vanmiddag al vast even wat punten scoren.

    Lijkt me een ideale game om tot de nieuwe maps CoD even te vervangen
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Section 8 demo vond ik enorm tegenvallen. Half uur schieten om 1 gast neer te krijgen.

    Maar ja hoge cijfers... trial proberen dan.

    Outland wint natuurlijk sowieso. Stijl = win.
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja ik hoop enorm dat dat kan. Ik heb er namelijk nog een stuk meer.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hij viel mij ook tegen.

    Er zit zeker enorm veel content in en de opzet is erg goed bedacht/gejat maar het schieten voelt niet goed en als je zo in een MP game gedropt word is het totaal onduidelijk wat je allemaal kan en wat er van je verwacht word
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het schieten van de XBLA titel ook niet fijn. Gamespot zegt het een keer voor de verandering perfect.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    Och, zal vast nog wel wat patches krijgen enzo. Game krijgt goede cijfers overal dus de developers zullen nog wel even die extra moeite erin steken om die kleine ergernissen weg te werken.

    Ik ben niet zo van de FPS-games, behalve Battlefield, dus ik wacht wel een paar maanden tot ie eens voor 600 puntjes voorbij komt.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben juist wel enorm van de FPS games en dat is wat Section 8 betreft ook meteen het probleem.

    Het is voor een arcade game van €15 heel veel spel wat je krijgt en het zit goed in elkaar maar het kan niet op tegen de KIllzone's , Halo's , CoD's en Battlefields die hier ook in de kast liggen.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    Zojuist Outrun gekocht, en uiteraard is de gameplay prima, maar alle auto's zijn al 'unlocked' ipv dat je er zelf voor moet werken!? Tja... dat vind ik een beetje ruk.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh, maar ik had niet eens het idee dat er verschil in snelheid zat tussen de wagens. Ik kies maar gewoon een wagen. De gameplay is super maar heb al moeite om Goal C te bereiken. D en E zijn nog lastiger, een foutje is fataal.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
    Op de PSP zit er wel verschil tussen de wagens, maar goed, ik ben geen expert ofzo. Vind het alleen jammer dat je dus niet echt moeite hoeft te doen om content te unlocken enzo.

    Zou mooi zijn als Sega weer eens een nieuwe Outrun zou uitbrengen. Misschien moet ik maar eens gaan solliciteren bij Sega want dat bedrijf is sowieso helemaal de weg kwijt.
     

Deel Deze Pagina