Gisteren Clash of Heroes uitgespeeld! Erg leuke game van begin tot einde (speeltijd ongeveer 38 uur). Ik hoop dat er ooit nog een vervolg hierop komt, liefst met iets meer RPG elementen. Zeker een aanbevolen game als je nog XBLA points wilt uitgeven. EDIT: Outland gooit hoge ogen. [yt]FD668Pw1hxU[/yt] Dus Metroid meets Ikaruga. Het ziet er prachtig uit. Niet zo gek eigenlijk, gezien de game gamaakt is door Housemarque, de makers van Super Stardust HD. Nog steeds één van de beste spellen op de PSN IMO.
Ilomilo wordt het denk ik. PvZ heb ik al uitgespeeld op m'n Iphone en Worms 2 heb ik al Of outland, hoeveel puntjes wordt die?
Outland is echt een aanrader Eerst is het echt nog wel makkelijk maar de latere levels wordt ie steeds leuker. Vandaag ff de laatste boss verslaan, die ook weer compleet. Komt binnenkort naar xbla
Die kun je gewoon inhuren. En de game lijkt me erg leuk maar ik vraag me af hoeveel echte strategie er inzit. Bij Pirate Defense kon je als je goed was loops opzetten van traps waar ze tijden in bleven zitten.
Wtf, heb sinds januari 10500 punten uitgegeven. Zijn 5 kaartjes van 2100 = 100 euro.. Iets minder de komende maanden, hoop ik..
Nee veel niet hoor BGE niet, worms niet. Gewoon heel veel dingen gekocht. Voor de rest ook geen echte retail games dus.
Lijstje: Spoiler - Earth defense ( Pinball ) ( x ) - Mars ( Pinball ) ( x ) - Excalibur ( Pinball ) ( x ) - DR2: Case Zero ( y ) - Bomberman Battlefest ( x ) - Worms 2: Armegeddon ( y ) - Raskulls ( y ) - Beyond Good & Evil HD ( y ) - Harms Way ( gratis ) - Mappack 1 ( COD BO ) ( x ) - A world of keflings ( x ) - Deathspank T.O.V ( y ) - BF1943 ( y ) - Crazy Taxi ( x = grootste miskoop ooit ( 800 punten )) - Trials HD ( x ) Met een x is de volle prijs Met een y is afgeprijst
^Damn, nooit van Deal of the Week gehoord? Heb de laatste maanden echt een shitload xbla games gekocht voor maar 3000 msp in totaal. Denk zo'n 10 nieuwe games en dlc. Allemaal voor 50% korting of meer. Loont echt om even wat geduld te hebben.
Ja heb ik wel van gehoord Maar trials is al een hele tijd geleden. En de rest wilde ik wel gewoon snel hebben Die met Y zijn gewoon in DOTW