1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je account geband worden als je dit doet?
     
  2. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Volgens mij doe je niets illegaals.
    Je koopt het spel zelfs legaal.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar je maakt wel een account aan (US) Terwijl je daar niet woont, weet niet of men daar zo tevreden mee zijn?
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wie heeft niet een US account? Je hoeft echt niet bang te zijn gebanned te worden. Miljoenen mensen hebben een extra account ;)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies, ik heb een US en een JP en een EU account en met mij volgens mij heeel veel andere mensen.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er staat ook niks in de gebruikers overeenkomst zodra je een account aanmaakt.
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Idd, meeste mensen die ik ken hebben idd 3 accounts. Alleen al om de gratis games, locatie specifieke demo's/video's te kunnen downloaden. Niks mis mee.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, had ik beter dus een US account kunnen aanmaken, had ik ook kunnen genieten van de extra's, wat de EU versie weer niet kan ontvangen. :{
    Hopelijk gaat EU dit binnenkort ook ontvangen. Want ik zie het niet zitten om 2 accounts te hebben. ^^"
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben nu bezig met Rez HD, iemand tips voor de eindbaas van level 3? Ik word elke keer gevangen in één van die blauwe laserstralen...
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je er trouwens ook punten met een Nederlandse CC op zetten? Ik heb eigenlijk alleen nog maar kaarten gebruikt.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan loop je achter de feiten aan, zorg dat je zo ver mogelijk naar voren al aan het mikken bent. Dus zeg maar als je ze rond die boss vliegt dat je crosshair op het randje wat net zichtbaar word heen en weer gaat. Anders ben je steeds te laat. En vooral spammen en niet meerdere proberen te locken maar gewoon alles kapot spammen
     
  12. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Full House Poker speelt erg lekker moet ik zeggen.
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik gebruik daar veel combo's voor de score, maar ik denk dat het makkelijker is als je op de knop blijft rammen. Zorg dat je ver genoeg vooruit begint met schieten, als ze net te raken zijn. Je kunt ook zorgen dat je nog overdrives hebt, al gebruikte ik die meestal liever als die zwermen naar je toe vliegen (eerder bij die baas).
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Combo's? Je bedoelt gewoon 8 locks zeg maar? En met jullie tips gaat het wel lukken, thanks. Het zure is dat ik er altijd maar op level 2 aankom, in het chapter krijg ik één level te pakken, maar wordt ik altijd wel eens geraakt.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Als de score je niet boeit, kun je ook expres een laag shot down percentage tijdens het level krijgen, daardoor zal de baas in een zwakke vorm langskomen. Elke baas kan namelijk in mega, giga en terra verschijnen afhankelijk van het shot down percentage in het level zelf. (je ziet dat klein in beeld als je bij de baas komt).

    Klopt trouwens van die 8x lock.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, dat wist ik ook nog niet! Maar moet zeggen dat zoiets een beetje aanvoelt als cheaten, vind ik niet cool. :+ Heb ff niet gespeeld, ga het binnenkort nog eens proberen.
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    En hebben nog meer mensen hier Full House Poker gekocht. Zit te twijfelen,single player is goed maar een beetje kort.

    Bericht van Xbox Support :

    Geachte Stephan



    Het spel Full House Poker wordt helaas niet in uw land aangeboden. Een actuele lijst met spellen die in uw land aangeboden worden vindt u onder www.xbox.com. Mocht Full House Poker in de toekomst wel aangeboden worden in uw land wordt dat op www.xbox.com bekend gemaakt.

    Standaard mailtje dus...
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem gekoht met min engelse account. Leuke game voor tussen door ;)
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Om de aandacht weer een beetje op Might and Magic te brengen. :p


    [​IMG]



    Stukje uit een DS review; ...and lasting well over 30 hours to complete the main quest, side quests, and puzzle battles. In fact, I've put in over 45 hours on the game spanning both single-player and multiplayer battles, and there's still secret units I haven't found, bounties I haven't completed, and puzzle battles left to conquer. The game is massive.

    Game zal denk ik 1200 punten kosten maar misschien verslaat dit Plants vs. Zombies wel als de beste tien euro ooit uitgegeven.
     

Deel Deze Pagina