1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Guardian Heroes gaat maar 800msp kosten is bekend gemaakt :) Klinkt goed.

2. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo leuk vond ik GH op de Saturn niet. In mijn ogen overgewaardeerd net als Radiant Silvergun (mijn mening) Ik twijfel ook aan de houdbaarheid van de gameplay in GH.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb je met elke fightinggame van dat soort.

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Is dat niet bij alle spellen van Treasure? Die worden meestal wel heel overdreven de hemel in geprezen. Wil niet zeggen dat het slechte spellen zijn en ik zal de XBLA versie van Guardian Heroes zeker kopen, maar ik ga ook niet lopen roepen dat die spellen 10en verdienen ofzo...

5. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, totaal niet, ik speel onder andere Double Dragon 2, River City Ransom, Cadillacs and Dinosaurs, Final Fight, Streets of Rage nog steeds met veel plezier.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Juist niet. Veel spellen van Treasure zijn nu nog heel speelbaar. Ga de trials van Gunstar Heroes en bangai maar eens spelen.

Radiant Silvergun word wel overdreven geprezen. Dat spel is beroemd geworden door zn zeldzaamheid en bijbehorende prijs op Ebay. Het is geen slecht spel maar het is ook net geen Ikaruga

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja er zal misschien ook nog wel een malloot te vinden zijn die Damnation 50 keer achter elkaar met veel plezier speelt. ;)
    Feit is dat je (praktisch) al die games erg snel hebt uitgespeeld en bij veel games speel je ze hooguit, if any, nog 1 of 2 keer uit met extra chars of zo. Verder spelen daarna is alleen leuk als je houd van highscore gedoe, wat bij fighters vaak/niet altijd is, of gewoon een uitzondering bent van mensen die niet doorspelen na die tijd.
    Replay value is niet gelijk (altijd) aan plezier. Net als andersom.

Laatst bewerkt: 13 mei 2011
  8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij misschien, maar ik ik niet. Daarom noem ik ook wat titels op die voor mij leuk blijven. Hiscores in brawlers interesseren me niet.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom zei ik ook niet dat het voor de hele wereld geldt. ;) En zei ik dat bepaalde games nou eenmaal voor bepaalde mensen leuk blijven (soms tegen gezond verstand in zelfs).
    Er zijn genoeg mensen (ik ook af en toe) die zulke games leuk vinden maar echt heel lang blijven spelen nee. Maar fighters hebben nou eenmaal minder replayvalue, ze hebben gewoon geen dingen zaols AoE2 met skirmisch en customs maps en gewoon minder mogelijkheden. Verander je zelf natuurlijk niks aan. En de een zal alsnog langer met zo´n game doen dan de meeste.
    Alles wat ik hierboven dus al zei. :p

Laatst bewerkt: 13 mei 2011
  10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Heb Gunstar heroes wel en heb de oude Bangai-O wel uitgespeeld. Allebei vind ik ze wel aardig, maar niet echt top ofzo.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Kom maar op met die game \o/

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Co-op dus?! Kan op mijn mobiel het filmpje niet zien gek genoeg :)

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Co-op zal er sowieso wel weer zijn, maar dit gaat om een nieuwe mode. 2 Splosion mannetjes vrouwtjes met 1 controller besturen. Extra uitdagend dus.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Cult clasics brengen altijd veel geld op, maar het zijn lang niet altijd te beste of leukste games...

15. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel vet. Vond het eerste deel niet zo heel boeiend, ben bij de 4e wereld gestopt met spelen want er zat niet echt uitdaging in :-/

16. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Oeh dat klinkt als Micro Machines in 4 player op de PS1 :)

2 personen per controller, geniaal _O_

17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Geen uitdaging in 'Splosion man :eek: In het begin was de game nog wel te doen, maar latere levels waren erg lastig.

Die Co-op-mode doet me denken aan Schizoid, niet helemaal te vergelijken qua game, maar ook die game had 'een controller-twee poppetjes-besturing' (die Schizoid-mode is moeilijk).

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    WTF, ik zit nog altijd ergens vast in de tweede wereld. :+ Binnenkort maar eens verder spelen!

19. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik misschien te vroeg gestopt met spelen, binnenkort maar eens gaan spelen dan.

Ik ben ook ergens halverwege gestopt met de coop, iemand zin om die binnenkort uit te spelen met mij? :D

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    [GT]713908[/GT]

Iemand nog Gatling Gears gespeeld? Ziet er niet verkeerd uit.

Deel Deze Pagina