Hmm, geen last van gehad? Unlocked na demo en al mijn puntjes netjes binnen gehaald (150 v/d 200 ofzo).
Ik twijfel nog of ik hem wel of niet moet kopen. Revo vondt ik tof een paar jaar geleden, maar deze lijkt er wel erg op.. daarentegen de klassieke woestijn track erbij en frisse multiplayer... hmmm.
Het gaat wel om nieuwe tracks op basis van de omgevingen van de vorige Sega Rally (en een Sega Rally 1 remake), ook is de besturing iets anders.
Ik vindt de besturing in ieder geval echt super.. niet te log, niet te licht.. perfect voor een rally game.
Ik vond de demo echt te kort om erover te kunnen oordelen, ik vond de handling van de autos heel cheap aanvoelen vergeleken met Revo eigenlijk.
Ik heb moeite om enkele Blitz seasons te doen bij Monday Night combat. heeft iemand zin om deze binnenkort te doen?
Ik vond de demo van Sega Rally absoluut niet overtuigen. Ik vond de handling niet fantastisch, parcours is redelijk fantasieloos, en ik ben bang dat ik het qua content veels te weinig vind en het dus snel gaat vervelen. Daarnaast vond ik de gameplay en de beelden (en dan vooral het level-design) in het niet vallen vergeleken met het grandioze Rallisport Challenge 2 ... dus wanneer ik een goede rallygame wil spelen, dan sluit ik mijn oude Xbox weer aan en speel ik die geweldige game wel weer, met betere gameplay, mooiere levels, en veel meer content. Zou mooi zijn als ze die eens backwards compatible zouden maken (gaat niet gebeuren), en een HD versie ervan zouden uitgeven op marketplace.
Age of Booty gehaald voor 200 punten. Zag dat Monkey Island 400 was. Kan ik daar de graphics terug zetten naar het origineel? Heb daar ooit iets van gehoord.
Kan, maar dan heb je geen stemmen meer. Ik heb die game nooit gekocht trouwens want vond die nieuwe graphics echt waar-de-loos. Die van Monkey Island 2 waren al wat beter, dus die heb ik