1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Daarnaast is Angry Birds, IMO, een echte touch screen spel. Door het met een controller te spelen, wordt het al veel minder, lijkt me.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt reuze mee. Enige wat je doet is die vogel naar achter trekken. Met controller is er weinig verschi.

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je zoiets op een PS3 of 360 willen spelen? het enige wat dat spelletje heeft is dat het draagbaar is.. er zijn tientallen spelletjes van flash op sites die net zo goed zijn/hetzelfde principe hebben.. maar dan moet je wel achter je PC zitten. Het mobiele was imo het enige 'fun' aspect dat angry birds had.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Geen idee. Misschien voor iemand die hem niet op de telefoon kan spelen. Dev wil natuurlijk ook nog even centen pakken op een console. Is dacht ik €1,99 op de PS3.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Angry Birds is onderhand ook voor Windows en Mac OS hoor. Dus iedereen kan het gewoon spelen. Rovio heeft er flink aan verdiend iig.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Angry Birds :{ Voor minder dan 80 cent heb je die game op je iPhone etc, en straks brengen ze em vast voor 1200 msp oftewel 15 euro naar xbla... precies dezelfde game voor 20x de prijs. Mark my words. Nee niet echt de moeite waard, 79 cent was prima prijs, maar meer ook niet.

Geef mij maar Fez en Bastion, dat zijn de games waar ik op zit te wachten :cool:

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Gok dat ze Kinect gaan gebruiken.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Isle of Wight, UK. 1st June 2011. The Carmageddon brand has been reacquired by the team that developed the original PC titles Carmageddon and Carmageddon 2: Carpocalypse Now. Stainless Games today announced that a new title is in early development, called ‘Carmageddon: Reincarnation’.

"Carmageddon has returned to its Indie developer roots, and the time is right to bring the game to a new audience,” said Patrick Buckland, CEO and Stainless co-founder. “Originally an ambitious title that tested the hardware limits of its day, we’re excited that the game will finally get the showcase it deserves on today’s platforms.”

“Carmageddon: Reincarnation will feature the same black humour and comic violence that made the original game such a success.” said Neil Barnden, Executive Director and Stainless co-founder. “All the laughs, the crazy power-ups, and extreme destruction will return. We will make sure the existing fans get what they want and expect from a Carmageddon game, and a new generation discovers the delights of sliding into a Cunning Stunt.”

“I was in the war!” Patrick added.

Now in the early stages of pre-production development, 'Carmageddon: Reincarnation' is slated for release in 2012. Stainless Games is actively seeking a partner with whom to move the project on to full production.

'Carmageddon: Reincarnation' is being developed for digital download, for which Stainless Games have built an enviable worldwide reputation, with numerous cross-platform releases and multiple No.1 titles on XBLA.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Leuke game, op een telefoon in 5 minuten speel sessies. Dit zou ik echt niet kopen als er een XBLA release van komt.

Vraag me af hoe van zoiets een trial gemaakt wordt. Binnen een paar minuten heb je alles gespeeld wat het spel te bieden heeft. :F:

Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PS3 was hij €1,99 dus verwacht dat hij 200/240 MSp gaat kosten (mocht hij komen).

Ik gok van niet. Kijk maar naar de PS3 versie. Lelijk uitgerekte graphics en gewoon met de controller spelen.

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag geen arcade game? Staat nog steeds niks nieuws online..

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kon ik vinden er over.
    Crazy Machines Elements is set to arrive on the Xbox Live Arcade later today although there's no price yet confirmed for the game.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nope:

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Maar saai weekje dus op xbla, crappy DOTW en geen arcade games.

Enige positieve is dat de achievements van Bastion al bekend zijn, dus kan nooit meer lang duren voordat die uitkomt :) Die game wil ik echt spelen.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ben ook wel benieuwd waar Greg (ex-Gamespot reviewer) mee bezig is geweest. Hopelijk heeft hij veel goede invloed op de ontwikkeling van het spel gehad.

16. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een alternatief voor 1stoppoints?

17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Livecodes,gamecard,gamehubs :thumbs:

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Of gewoon op Live zelf. Nu met paypal support helemaal is het goedkoper dan sites tot nu toe. 1000 punten voor 12 euro op Live, op die sites heb je dan maar 800 punten.

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Op amazon.co.uk heb je 2100 puntjes voor 15 pond. En vanaf 25 euro ook geen verzendkosten, dus gewoon 2x kopen of iets anders wat je graag wilde hebben, en je bent heel goedkoop uit.

Laatst 1 jaar XBL gekocht, 2x 2100 puntjes en Forza 3 UE, voor iets van 80 euro totaal ofzo...

20. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom geen nieuwe xbla game!? Slechte zaak!

Deel Deze Pagina