1stoppoints komt met een andere/nieuw site soon. En als je trusted buyer bent krijg je instant je punten wat ik zo las.
Heeft er iemand zin om rond een uurtje of acht vanavond een paar potjes Worms / ultra 3D minigolf te doen zo ja add me maar Joazm.
yeaahh! Congratulations! You were selected to participate in the exciting Ms. Splosion Man Private Beta. Prepare yourself for a sploding experience unlike any other you have ever encountered.
je kon je laast opgegeven bij microsoft ervoor heb ik toen gedaan en zou je 6 juni mail krijgen als je erbij zat.
Bedenk me net dat er een NDA op zat. Dus zal maar verder mijn mond houden. Zag net op de Marketplace een trailer voor Trials Evolution. Hm, is dat wat ik denk dat het is? Snel downloaden. Na de EA press conference.
Street Fighter III: 3rd Strike Online: [yt]Fmbw7oLNeWU[/yt] Screens: Spoiler De game gebruikt GGPO, door velen beschouwd als de beste netcode voor (2D)vechtgames, ikzelf kan er niet over mee praten aangezien ik nooit heb getest. het gebruikt ook youtube match sharing, neem aan dat dit betekend dat jij je replays naar je YT account kan uploaden. 15 dollar, dus 1200 punten. Anyway er was besloten om niet de sprites te hertekenen, vind het persoonlijk een goede zaak, deze manier behoud je de oude fans en vaak is het eindresultaat toch minder. Vind het sowieso al 1 van de beter uitziende 2D vechters met sprites.
Ik weet dat er eigenlijk een NDA op zit, maar Ms. Splosion Man is echt geniaal. Powered by Beard. Your move Unreal! [yt]OR-XMTBOHYY[/yt]
Dit is niet mijn filmpje vriend! ziet er wel leuk uit, heb die eerste wel gekocht maar eigenlijk nooit gespeeld. Misschien toch maar eens proberen
The Rundown on Street Fighter III 3rd Strike Online: Part 1 Part 2 Lijkt me één van de betere bestedingen op XBL als die uit is. Capcom...Take my MONEY!
Awesome! Ziet er echt super leuk uit. Ook geweldig hoe het op Splosion Man inspeelt. Lekker komisch dat begin, iedereen feest aan't vieren dat ze Splosion Man te pakken hebben.