Het is ook een commerciele DS game en getweaked voor XBLA. Ik denk dat ze vooral hebben moeten kijken naar de verdeling van het scherm, omdat op de DS de gameplay op twee schermen afspeelt?
Maar op een mooie grote tv kan die map gewoon ergens in een hoekje gedrukt worden toch? Dus dat zal geen probleem zijn
Ik vind het jammer dat ik al een tijdje niks heb gehoord over Retro City Rampage. Dat gaat toch echt de vetste XBLA game van 2011 worden! [vimeo]14260651[/vimeo]
Qua gameplay en concept lijkt het me ook wel een toffe game, alleen vind ik het jammer dat ze voor zo'n 8-bit retro stijl gaan, en niet IETS mooier en scherper met een 16-bit retro stijl... Ik weet dat het oorspronkelijk bedoeld was als een soort NES-ode aan GTA, maar toch...
Niet alleen GTA (wel hoofdzakelijk), maar ook de NES Turtles, Metal Gear, Contra, The Legend Of Zelda, Mega Man etc. Vandaar dat het stijltje ook behouden is, lijkt me.
Ik hou echt van die 8-bit stijl. Maar waar ik ook erg naar uitkijk is de game FEZ. Ook 8-bit stijl, nostalgisch maar dan volledig nieuwe game met 3D op een hele nieuwe manier. Wil die game nu hebben
Weet ik, maar al die andere verwijzingen zijn dus later toegevoegd. Oorspronkelijk was het puur en alleen een 8-bit GTA game. Stonds laatst een heel artikel over deze game in GamesTM geloof ik.
Smaken verschillen dan, want ik vind het een van de slechtste Sonic games ooit. Helemaal als ze je willen laten geloven dat dit een sequel is. Ik wil nog steeds mn 1200 msp terug!
Smaken verschillen dan inderdaad, ik heb mij er uitstekend mee vermaakt. Grafisch vond ik het leuk, speelde lekker weg. En de muziek heb ik af en toe nog wel geluisterd via youtube etc.. Ik heb ook veel 3d sonic games gespeeld en ben blij dat ze back2 the roots zijn gegaan!... Ep2 zal ik waarschijnlijk meteen bij de launch kopen
Lijkt me echt vet. Komt dit jaar nog uit, las dat ze alleen nog wat aan het polishen zijn en dan komt ie naar xbla only