Helaas is het zo in Europa. Vaak komen games later uit omdat hij ook nog vertaald moet worden. Laatste jaren is dit minder.
wtf man!!!!!! Dat is gebaseerd op die tabletop game!!! Dit moet vet worden. Ik zie steeds meer mensen warmachine en hordes spelen bij de shop waar ik infinity speel, en was al van plan dat ook te gaan spelen. Komt nu een digitale versie woooo! Filmpje lijkt wel soort campaign mode. Beter zit er ook een tactische battlemode in voor multipayer ofzo.
Tabletopgame? Dat is toch echt iets anders hoor Ik weet wat je bedoelt, maar dat het geen tabletop volgens mij.
Ik denk dat ze er gewoon een 3rd person action rpg/ hack'n slash game van gaan maken en dat ze het strategy gedeelte gaan weg laten.
Oh gosh, ziet er belachelijk lelijk uit. Daarbij vind ik Warmachine echt een zaad spel, erg slechte ripoff van Mordheim. @ Gforce: wel tabletop
Wat data + prijzen: 20 juli: Bastion (1200 MS Points) 27 juli: From Dust (1200 MS Points) 3 augustus: Insanely Twisted Shadow Planet (1200 MS Points) 10 augustus: Fruit Ninja Kinect (800 MS Points) 17 augustus: Toy Soldiers: Cold War (1200 MS Points) Ik dacht dat Fez en Retro City Rampage ook nog zouden komen als SOA? Of worden die gewoon naast de SOA games uitgebracht?
RCR komt idd gewoon losstaand hiervan uit. Met Fez zou het een wonder zijn als die dit jaar nog haalt. Gasten nemen daar heel heel veel tijd. Zowieso de eerste 3 maanden niet.
Tabletop= met miniaturen wargamen Mja filmpje zag er eigenlijk helemaal niet zo goed uit. Was vooral ff psyched omdat ik het helemaal niet had verwacht. Als ze nu een toffe shooter gaan maken van infinity(http://www.infinitythegame.com), wordt ik pas echt blij
Half Minute Hero leek me wel interessant. De demo maar eens proberen, misschien over tijdje DOTW maar es halen, heb eerst nog een backlog arcade games en volgende week komen daar nog Stacking en Torchlight bij, wanneer die DOTW zijn