1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat em liggen. Ik kijk meer uit naar de tafel van ms splosion man in fx2 :)

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jup. Ik had 'm ook eerst in multiplayer uitgespeeld. In 1 zitting gedaan, toen ging ik voor de achievements. Maar op hard was ie ook makkelijk...

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jammer leek me namelijk wel een leuke game. Straks maar even de trial proberen dan.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gezien al die prijsverlagingen die Splosion Man had gekregen wacht ik nog wel tot het kopen van Ms Splosion Man tot die ook goedkoper zal worden, sowieso moet ik deel 1 nog uitspelen. :+

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben weer begonnen met deel 1, maar ik krijg die eerste baas gewoon niet verslagen, snap niet wat ik verkeerd doe. Zodra hij die move doet dat hij je weg 'wipt' met zijn vinger ben ikgewoon de sjaak....begint fucking irritant te worden.

Oooh nu zie ik het, na een tijdje gaat ie slaan op de grond en daar deed ik niks, nu zie ik ook dat je hem daar pijn kan doen.

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  6. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde een tijd geleden iets over Angry Birds op de 360. Weet iemand hier al wat over?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij is wel op de PS3. Echter gewoon uitgerekt van de telefoon. Zie er dus totaal niet uit. Daarnaast is het ook nog een gratis game en op de PS3 was hij 2 of 3 euro. Weet dus niet of hij naar X360 komt aangezien het op de PS3 ook geen succes was.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah heb de baas al verslagen, hij was helemaal niet moelijk , heb me dus gewoon erop verkeken toen. Je kunt hem maar op één manier finishen, doe je dat niet,blijft de battle gewoon doorgaan. Nice, eindelijk lekker verder met Splosion man.

9. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks voor de info :) :thumbs:

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ms. Splosion gekocht. Niet eens de trial geprobeerd, Twisted pixel games zijn altijd goed.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    800 is echt een steal ook gewoon, tegenwoordig zijn zoveel XBLA games in het begin 1200 terwijl ze niet 1200 pts waardig zijn vind ik, en dan komt er een echte topper en die is gewoon 800, netjes!!!! Nadat ik deel 1 uit heb haal ik 2 ook gelijk.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je helemaal gelijk in. Grappige is vaak ook nog dat de meeste de 800 punten game ook wel voor 1200 hadden gekocht :)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah nee he,...een bug in Splosion Man 1?

Wereld 2-8

Bij het stuk waar je die groene barrel moet gebruiken, en je hoort dan omhoog te schieten naar die andere groene barrels..nou mooi niet dus. Het beeld blijft daar stil staan..en er gebeurd niks. En ineens schiet het beeld terug naar beneden en word Splosion Man geplet...gvd :mad:

Nevermind...net nadat ik het schreef (en al na 5x proberen) lukt het ineens...gek zeg. Zeker de manier waarop ik tegen die barrel 'splode.

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Net de trial gespeeld en vond hem ook tegenvallen. Dacht toen ik de trailer zag dat het stuken leuker zou zijn. Trial is trouwens op hard of zag ik dat verkeerd? Het was wel rete makkelijk iig.

15. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Net begonnen aan Ms. splosion man, wat is hij weer gruwelijk. Vind hem persoonlijk beter als het eerste deel. Wie wil co-open mag me toevoegen:thumbs:

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand kill team al gekocht? ervaringen?

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel trial gespeeld. Leek op een PS1 game die ik ooit speelde. Grafisch en gameplay zijn behoorlijk outdated. Na 5min heb ik hem al weer afgezet.

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je ook geen warhammer fan? Dan wordt het zelfs voor een fan wel heel mager :/

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee ben geen Warhammer fan :) Misschien dat het voor een fan leuker is dat durf ik niet te zeggen.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb even geen internet op mijn 360 dus nog niet gespeeld.

Reviews zijn tot nu toe redelijk. Blijft een twin stick shooter en een Warhammer game. Zijn soms ietsje eentoniger dan andere games.
    Maar na 5 minuten een game al beoordelen is wel erg snel.

Footage ziet er prima uit, geen 10 voor graphics maar als die in de DOTW is koop ik prob wel.

Deel Deze Pagina