Jup. Ik had 'm ook eerst in multiplayer uitgespeeld. In 1 zitting gedaan, toen ging ik voor de achievements. Maar op hard was ie ook makkelijk...
Gezien al die prijsverlagingen die Splosion Man had gekregen wacht ik nog wel tot het kopen van Ms Splosion Man tot die ook goedkoper zal worden, sowieso moet ik deel 1 nog uitspelen.
Ik ben weer begonnen met deel 1, maar ik krijg die eerste baas gewoon niet verslagen, snap niet wat ik verkeerd doe. Zodra hij die move doet dat hij je weg 'wipt' met zijn vinger ben ikgewoon de sjaak....begint fucking irritant te worden. Oooh nu zie ik het, na een tijdje gaat ie slaan op de grond en daar deed ik niks, nu zie ik ook dat je hem daar pijn kan doen.
Hij is wel op de PS3. Echter gewoon uitgerekt van de telefoon. Zie er dus totaal niet uit. Daarnaast is het ook nog een gratis game en op de PS3 was hij 2 of 3 euro. Weet dus niet of hij naar X360 komt aangezien het op de PS3 ook geen succes was.
Ah heb de baas al verslagen, hij was helemaal niet moelijk , heb me dus gewoon erop verkeken toen. Je kunt hem maar op één manier finishen, doe je dat niet,blijft de battle gewoon doorgaan. Nice, eindelijk lekker verder met Splosion man.
800 is echt een steal ook gewoon, tegenwoordig zijn zoveel XBLA games in het begin 1200 terwijl ze niet 1200 pts waardig zijn vind ik, en dan komt er een echte topper en die is gewoon 800, netjes!!!! Nadat ik deel 1 uit heb haal ik 2 ook gelijk.
Heb je helemaal gelijk in. Grappige is vaak ook nog dat de meeste de 800 punten game ook wel voor 1200 hadden gekocht
Ah nee he,...een bug in Splosion Man 1? Wereld 2-8 Bij het stuk waar je die groene barrel moet gebruiken, en je hoort dan omhoog te schieten naar die andere groene barrels..nou mooi niet dus. Het beeld blijft daar stil staan..en er gebeurd niks. En ineens schiet het beeld terug naar beneden en word Splosion Man geplet...gvd Nevermind...net nadat ik het schreef (en al na 5x proberen) lukt het ineens...gek zeg. Zeker de manier waarop ik tegen die barrel 'splode.
Net de trial gespeeld en vond hem ook tegenvallen. Dacht toen ik de trailer zag dat het stuken leuker zou zijn. Trial is trouwens op hard of zag ik dat verkeerd? Het was wel rete makkelijk iig.
Net begonnen aan Ms. splosion man, wat is hij weer gruwelijk. Vind hem persoonlijk beter als het eerste deel. Wie wil co-open mag me toevoegen
Wel trial gespeeld. Leek op een PS1 game die ik ooit speelde. Grafisch en gameplay zijn behoorlijk outdated. Na 5min heb ik hem al weer afgezet.
Heb even geen internet op mijn 360 dus nog niet gespeeld. Reviews zijn tot nu toe redelijk. Blijft een twin stick shooter en een Warhammer game. Zijn soms ietsje eentoniger dan andere games. Maar na 5 minuten een game al beoordelen is wel erg snel. Footage ziet er prima uit, geen 10 voor graphics maar als die in de DOTW is koop ik prob wel.