1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit ziet er freaking awesome uit.

Renegade Ops

Yeah baby! :cool:

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  2. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Torchlight! :thumbs:

3. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Is helaas ook 1200...

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ziet er schitterend uit idd, maar ik hou niet zo heel erg van topdown shooters, en al helemaal niet met voertuigen (al is Desert Strike een uitzondering)...

Maar wanneer je dit soort graphics ziet, dan vraag je je toch af waarom we niet meer fatsoenlijke topdown racers hebben (zonder wapens).

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Omg, bedenk me door jouw opeens dat ze een arcade versie van Micro Machines moeten uitbrengen _O_

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Counter strike en Desert strike, dat waren de games.
    En dan had je van die falers die altijd meteen dachten aan de fps als ik over Counter strike begon:F:

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat was Counter strike dan?

Ik ken alleen Desert, Jungle, Soviet, Urban en Nuclear strike

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 't even proberen op te zoeken maar wellicht was 't toch veel onbekender dan ik dacht. Een goede vriend van me op de basisschool en ik waren gek op dat spel, pittig helicopter spel waarbij je ook moest letten op je brandstof etc. Heel arcade en heel erg leuk

't kwam met o.a de expansions Dest en Jungle Strike (die andere 3 ken ik niet eens)

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Daar smeek ik ook al jaren om :)

Gewoon een top-down HD racer ZONDER WAPENS en boosts enzo.

Je had op de SNES ook een toffe rallygame die je van boven zag, en vroeger had je ook op de Amiga games als Supercars enzo. Als je die gameplay zou kunnen combineren met graphics zoals hierboven in dat Renegade Ops filmpje, dan zou je een absolute must-have game hebben.

Ik begrijp sowieso totaal niet waarom er zo verdomd weinig ouderwetse 2d platform games en top-down games uitkomen, zoals eerder genoemde Desert Strike. Die genres zijn een beetje in een verdomhoekje geraakt sinds de komst van 3D games, maar heb nooit begrepen waarom.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    QFT, en waar blijft die remake van Unreal? maarja Micro Machines was ook leuk, alhoewel ik 't ook tergend frustrerend vond. Cruis 'n World wil ik ook, 1 keer gehuurd voor mijn n64 maar blijkbaar was ik de enige die 't leuk vond. Verder nergens te koop (toendertijd). Secret of Mana mag wel op de XBLA, Super Mario kart SNES. En ja dit waren games voor de SNES, maar Nintendo kan wel wat geld gebruiken nu is gebleken dat de 3ds 't zo slecht heeft gedaan tot nu toe.

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dan zou ik liever een Modnation Racers zien ipv een Mario Kart, maar als we het dan toch over Modnation Racers hebben: Waarom maakt MS niet veel meer gebruik van die avatars die we allemaal hebben om dus dat soort toffe games zoals Modnation Racers te maken!?

Waarom niet ook gewoon zo'n soort kart-game, met onze avatars, en dan zelf toffe banen maken enzo? En Avatar golf of andere sportsgames enzo? Avatar Battlefield.

IPV al die Kinect meuk, zie ik liever dat ze dus meer de focus leggen op die avatars en daar toffe dingen mee doen. Volgens mij zouden ze dan ook veel meer van die gare kledingstukken enzo verkopen.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :)

13. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Heb Braid gekocht met me laatste 800 punten. Denk wel een goede keuze, vermaak me goed met de game, sommige puzzels zijn wel erg lastig!

14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gister sea life safari gekocht voor 800 puntjes. Rustige game om in een verveeld momentje te spelen, zit geen haast achter. Aanradertje.

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Boulderdash is zwaar verknalt. =(

Geef mij die versie maar van de commodore 64

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond het vooral jammer dat er een tijdslimiet in de levels zit, dat maakt het te gehaast vind ik.
    Hopelijk maken ze nog een een vette supaplex remake.

17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Het is wel met power-ups maar heb je deze game weleens geprobeerd?

http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/TNT-Racers/66acd000-77fe-1000-9115-d80258410a58

TNT Racers, mijn neefjes (10) hebben zich er prima mee vermaakt.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Koop nieuwe? :+ En die punten vergaan niet dus je hoeft geen haast te hebben & perse moeten opmaken is ook geen goede mentaliteit. :)
    Heb er nog ~15.000 staan al een paar maand. (gedeelte met korting gekocht)

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik heb een paar maanden geleden de demo geprobeerd, maar het was het dus weer net niet, voornamelijk vanwege die power-ups/wapens. :)

Vond het er ook niet bijzonder uitzien en het speelde ook niet geweldig. Gewoon een matige game wat mij betreft. Ik hou wel van het genre top-down racers, maar dan moet het nog steeds wel gewoon een goede game zijn natuurlijk ;)

Het is geen SLECHTE game, maar wat mij betreft dus ook niet echt het aanschaffen waard...

20. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb goede herinneringen aan Ignition (extra mooi met 3Dfx kaart) en Ironman Offroad Racing op de PC. Ware classics in min ogen. Dat soort games mis ik.

Deel Deze Pagina