Orcs must die lijkt me dan weer een heerlijke game om co-op te spelen. Wellicht dat ik die na de overvolle feestdagen van xboxlive af trek.
Demo van Orcs must die! gespeeld en het is me ontzettend goed bevallen. Waarschijnlijk binnenkort nog een aanschaf. 21+ Levels dacht ik, wel geen co-op functie (op dit moment). http://www.giantbomb.com/quick-look-orcs-must-die/17-4997/
Afgelopen week een beetje begonnen met Defense Grid en bevalt prima. Daarom ook even geen behoefte aan andere tower-defense games waarschijnlijk. Het wachten is meer op games als Fez (2012) en Battleblock Theater, en op aanbiedingen van games die ik voor de huidige prijs nog iets te duur vind, zoals Bastion en PinballFX2 enzo. Ik zag trouwens ook dat Sega nu Space Channel 5 pt 2 en dat visspel erop heeft gezet. Ik heb alleen Space Channel even gespeeld maar dat is dus gewoon weer, zoals we gewend zijn van Sega, een ontzettend luie port. Daarnaast is de gameplay niet aan mij besteedt aangezien je niet echt een cue krijgt wanneer je moet beginnen met het invoeren van je button-presses... Door al die verschrikkelijk luie ports heb ik helaas ook weinig vertrouwen in bijvoorbeeld SonicCD enzo...
Check ook Orcs must die! Als je in tower defense games zit is die titel zeker aan te bevelen. Alleen jammer dat er naast de story modus geen challenges of co op aanwezig is. Wanneer is de release van Iron Brigade?
Ik zag al wat positieve reviews van Orcs, maar aangezien die 1200 puntjes kost wacht ik sowieso nog wel even voor ik die uit ga proberen. Daarnaast speel ik best langzaam mety Defense Grid, dus heb pas 6 levels ofzo gedaan. Is gewoon leuk om even een kwartiertje of half uurtje te spelen, en dan weer wat anders
http://www.eurogamer.net/articles/2011-10-12-guardian-heroes-review?page=2 dikke 9 voor Guardian heroes,... waar the fuck moeten we de tijd vandaan halen. Ik ben nog maar net begonnen aan Crysis en Dark Souls
Geen arcade ? Dan heb ik dat helemaal verkeerd gelezen. Naja dan moeten we maar kijken of het wat word.
Die Guardian Heroes HD ziet er behoorlijk awesome uit. Orcs Must Die! was ook al een prima game. Er zijn veel goede XBLA releases op dit moment.