Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlik niet, de versie die op de 360 komt is afgeleid van de remake van het 1e deel.
    In het allereerste deel was het niet eens een point 'n click game, in de remake van dat deel wel.

En ik praat inderdaad over old vs new, de versie op de screen is namelijk al zeer oud, dus mag met recht old worden genoemd.
    Er staat niet first vs new of oldest vs new.

Maar goed, voeg maar wat informatie of screens toe ipv op alle slakken zout te leggen en een nutteloze discussie uit te lokken.

Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nu maar hopen dat er ook HD remakes komen van de andere, betere Sierra series. Ik wil Space Quest en Gabriel Knight in HD!

En de eerste Larry was gewoon in kleur, schatten:
    Waarschijnlijk had je dan een Monochrome graphics card.

3. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook Dungeon Defenders aangeschaft.
    Zijn er mensen die co-op willen spelen, je mag me toevoegen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1 Larry is kut, Space quest is _O_

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    -1 voor Space Quest, +1 voor Hero's Quest.

6. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1600 US Microsoft points gewonnen bij een giveaway (ik weet dat die niet werken op een EU account), maar ik heb gezegd dat ik EU moet hebben. Ik heb dus extra punten, waar zou ik ze aan uitgeven? Ik krijg wss 1200.

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Shadow Complex
    Battlefield 1943
    \o/

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jezus zeg ik heb iets heel vervelends bij dungeon defenders.
    Ik heb binnen 2 dagen 3 keer disc unreadable gekregen...
    Midden in een game opeens knalt ie eruit en daarna krijg ik hem ook niet meer opgestart. Vervolgens game helemaal opnieuw downloaden verhelpt het opstartprobleem, maar binnen een paar minuten zit ik alsnog op het dashboard. Ook al mijn save game verwijderd (alles kwijt :mad: mana, wapens en armoe allemaal pleiten), maar zelfs dan gaat het na een tijd weer fout...

Weet iemand wat ik moet doen? Heb goeie wapens, 60k mana en echt geen zin om weeeer mijn save game weg te halen aangezien het toch niet schijnt te helpen.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  10. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Sorry heb geen antwoord voor je. Maar een disc unreadable krijgen bij een downloadbare game? WTF

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat is dus het belachelijke :x Nog nooit bij een arcade game gehad dus maar even een mail gestuurd naar de maker. Hopelijk hebben hun een antwoord, want als ik hiermee naar xbox support ga kom ik al helemaal nergens :emo:

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat zou kunnen betekenen dat de harddisk van jouw console misschien een aantal defecte clusters heeft. Daar staat toevallig DD op. Ik denk dat je eerder een hardware probleem hebt en niet een software probleem. Dan ben je nog veel verder van huis dan een verloren savegame.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    probeer eens om alles op een USB te zetten. En ik zou sowiezo wat saves backuppen als je HDD deze kuren begint te vertonen :+

16gig usb stick heb je al voor een tientje ofzo

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe komt dat dan? Zo lang heb ik deze xbox nou ook weer niet. Vorig jaar de Slim gekocht juist omdat ik meer schijfruimte wou enzo..
    Maar wat zou ik hiermee kunnen dan? Nieuwe HDD kopen of is het ook te maken?

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Goede vraag. Ik zou even contact opnemen met tech support. Niet alleen heb je waarschijnlijk nog garantie (tenzij je zelf de 360 tegen de muur hebt gegooid ;) ), zodra de harde schijf is vervangen kunnen zij ook alle bestaande data verplaatsen en wie weet nog je DD data redden. Met een beetje geluk zijn dan ook nog je DD savegames in tact. Met een nieuwe harde schijf ben je sowieso alles kwijt en het kost je nog geld ook.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Me dungeon defenders is het probleem nog niet, dat is maar een save file van al mijn wapens enzo. Het wordt pas zuur als ik alles van Gow 3 kwijt ben, skins, characters en beta unlocks..

Mja thanks for de antwoorden :thumbs:

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    met gears 3 is alles serverside gesaved dus daar zou ik me niet al te druk om maken, ff recoveren en je hebt alles weer

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik las op epic forum van mensen die de beta unlocks verwijdert hadden die nooit meer terug konden krijgen (en rod vertelde daar met een Q&A wat over)
    Als dit niet klopt, formatteer ik de boel gewoon en kijken of het daarna wel werkt..

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    oh? Apart dan ik recoverde laatst bij een maat en had gewoon alles

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    hmmm vreemd dan..

Ook echt al je save games etc?

Net aan de telefoon gezeten met een gozer van xbox support en die zei ook al:"huh bij een gedownloade game, dat heb ik nog nooit gehoord" :+ primeurtje dus..

Edit: oh het maakt dus niet meer uit nu of ik het ga proberen op een USB te zetten :+ mijn xbox besloot dat mijn HDD gewoon geformatteerd moest worden voordat ik er weer iets mee kon. Oke hopen nu dat ie alles recovert :D

Laatst bewerkt: 25 okt 2011

Deel Deze Pagina