1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen is vanaf vandaag de tafel Paranormal gratis te downloaden voor Pinball FX 2 (dat zelf ook al gratis is). De actie is maar een week geldig.

De tafel is best goed, maar op sommige onderdelen vrij lastig. Neemt natuurlijk niet weg dat je een kijkje krijgt achter de schermen van de trouwe community van deze game.

De tafel na een paar potjes afschrijven is niet verstandig. Het vergt namelijk tijd en skill om de tafel te leren kennen en te kunnen 'uitspelen'. Laat de hiscore challenges maar komen!

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  2. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Awesome, ga hem nu downloaden, ben benieuwd :)

edit:// Kan hem niet vinden :eek:

3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rond 11.00u is het online. Net als de rest van de nieuwe xbla games.

4. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    Heb net ff Paranormal gespeeld en moet zeggen dat ik hem tof vind :thumbs:

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Als ze de game dan toch willen promoten, waarom dan ook niet deze week even alle tafels 50% korting geven...!?

6. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net of de tafels los al zo duur zijn lol |:-

Is een gratis tafel niet goed genoeg voor meneer? ;)

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iemand met een Chinese naam, ja ik weet dat je jeroen heet ben je behoorlijk krenterig :cool:.. Goed ingeburgerd :+

no offense, ik ken hem van fok waar hij ook bekend is als yi-long piraat enzo en ik heb geen probs met deze user ;)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dungeons Defenders is een leuke game trouwens!!

9. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    Gozer, ik zag net je score staan in de top 10 van paranormal. Doe je goed :thumbs:

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    zeker! _O_

heb nu helaas weer overnieuw moeten beginnen, alle save files kwijt.
    Maar geeft niet, nu kan ik tenminste ervoor zorgen dat mijn chars goed levelen zoals ik het wil, want op het begin gaf ik die punten lukraak uit.

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx! :) Top 10 nu ja? Daarstraks was het nog top 3... :)

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Gratis tafel is prima natuurlijk :)

Tafels los zijn op zich niet duur, maar uiteindelijk wil je er toch meerdere gaan aanschaffen en dan kan het flink oplopen. Vandaar dat het wel fijn zou zijn als de tafels even een weekje 50% korting zouden hebben...
    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit Yi-Long Piraat ben genoemd op FOK! of elders!? ;)
    Ik download ook vrijwel geen games, heb geen omgebouwde 360 ofzo, en de keren dat ik iets download is het vrijwel altijd om het even uit te proberen waarna ik het alsnog koop... :)

Dat ik gierig ben, dat klopt. Niet dat ik niets uitgeef, maar ik wacht meestal wel op leuke aanbiedingen enzo. :)

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even gekeken waar 't ook alweer was, maar ik heb een paar keer bij een artikel dat te maken had met piraten bij Somaliƫ een grapje met jouw avatar gezien. Dan was je avatar gecopypasted op een piraten schip met Yi-long piraat. Is blijkbaar helemaal langs je gegaan. Maakt niet uit verder natuurlijk..

Ontopic: wat zijn nou eigenlijk de grote XBLA releases van de komende maanden? Ik mis de ECHTE toppers. Een nieuwe Castle Crashers, een remake van een echt bekend spel een nieuwe Aegis Wing.. Nouja ik kijk hier gewoon af en toe :)

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Oh, je hebt wel vaker wat FOK! trollen (of het is er maar eentje met meerdere accounts) die dan zo'n soort Yi-cloon aanmaakt. Niet echt boeiend... :) Als ze zo hun tijd willen vullen moeten ze lekker hun gang gaan :p

Fez, Battleblock Theater, TrialsHD 2, Shadow Complex 2, en dan vergeet ik er nog een paar volgens mij...

BTW, Super Meat Boy krijgt volgende maand weer gratis DLC en gaat in de aanbieding \o/ . Dit in verband met het 1-jarig bestaan.

Geweldige game, absolute must-have.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Tralala... Iron Brigade...?

/scrolls releases

Nee, nog steeds niet. Was het nu september 2011 of november 2020?

16. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, Super Meat Boy... Kan ik maar beter niet kopen, aangezien mensen de neiging krijgen om daarbij hun controller het raam uit te gooien...

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Bij SMB juist helemaal niet, want het voelt eigenlijk altijd aan als je eigen tekortkoming.

Bij FIFA12 echter... 8)

18. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb straks 3500 msp over en ik weet niet wat ik ermee moet. Had nog 200, toen 2100 gekocht en giveaway gewonnen (1200).

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Yeah, ik heb ook nog zoiets aan msp. 3450 geloof ik. Ik bewaar het gewoon lekker voor soms een leuke aanbieding enzo...

20. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel DD kopen, maar ik wil niet zoals gewoonlijk de enige zijn die een arcade game koopt xD. Misschien toch maar SMB kopen?

Deel Deze Pagina