Joa, ben nu lvl 48 met fully upgraded Demonic Training Blade en The High Five. Beide zieke wapens, met The High Five meer dan 30 of 40k DPS.
Hoe is de World of Keflings DLC? En dan vooral qua lengte. De 320 (P) waard? Ik twijfel er niet aan of het leuk is (Keflings is áltijd leuk ), maar ik heb het gevoel dat je er na een uurtje al klaar mee bent.
Die game had anders al bijna in de Deal of the Week gezeten. Klote gedoe met de naam, nu nog langer wachten tot ie in de aanbieding gaat Gelukkig nog een shitload arcade games op de HDD die eerst maar es aangesproken moeten worden. Tegen die tijd is ie wel 600 msp Nu toch al maanden gewacht, een paar extra kan er dan ook nog wel bij.
Als je een US-account hebt, kun je altijd de trial nog downloaden van Trenched/Iron brigade. Ik weet zo niet of je dan via de trial ook de full game kunt unlocken. Ik wacht nu ook wel tot de game eens in de aanbieding komt.
De trial idd paar maanden geleden al gespeeld en je kan hem unlocken, maar ik wacht gerust tot ie in de aanbieding gaat
Er staat ook alleen de trial online en die is niet beschikbaar of iets kreeg hem in iedergeval niet in de download gezet..
Vaag hoor. De game heet Trenched, maar zodra je deze selecteert heet het weer Iron Brigade. En inderdaad weer geen trial beschikbaar...