1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Hij is uitgegeven tussen Sonic 2 en Sonic 3, maar is op zich wel uniek. Ik vind het spel zelf iets minder dat de Megadrive-delen. De bonusrondes zijn tof en maakten echt gebruikt van de mogelijkheden van de Mega CD. De gewone levels zijn wel tof en echt klassiek, maar zijn soms wat chaotisch voor me door al het tijdreizen (elk level heeft een present, future en past variant waar tussen gewisseld kan worden).

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom kan het via Steam wel terwijl ik daar niet voor betaal, je zou het eens van het standpunt van de consument moeten bekijken ;)

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

*Love* the lighting!

GB Quick Look

Wauw, Trine 2 ziet er zeer veelbelovend uit... en met online co-op! Release volgende week. :thumbs:

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek: wow looks awesome. Eerst even de trial gaan proberen dan :)

edit: die quicklook _O_ hilarisch die gozers :9

Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel wat hebben dat je door de tijd heen reist van een stage maar het is me nog niet helemaal duidelijk wat nou verwacht van me word daarna.
    Verder is het een waardige overzetting naar de 360, niet die Vintage meuk.

Verder wil ik nog vermelden dat ik de Japanse soundtrack wel beter vind dan de Amerikaanse, maar leuk dat je kunt kiezen :thumbs:

Vandaag weer verder kijken :cool:

6. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb Sonic CD nooit gespeeld, bijna alle andere sonic games van vroeger wel. Ik zal hem snel aanschaffen, altijd een toffe serie geweest, dit deel zal vast ook zeer tof zijn.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik ben nu de trial aan het downloaden van SonicCD. Heb hem vroeger wel bij een vriend op de MegaCD gespeed en vond het toen erg gaaf, net als Sonic 1 en 2, maar zelf nooit gehad...

...maar eerst maar eens zien hoe het er nu in HD uitziet op de 360, want die andere MegaDrive klassiekers zoals Sonic 1 en 2 zien er echt bagger uit op een HDTV omdat ze het zo waardeloos omgezet hebben.

Wel mooi dat de prijs maar 400MSP is. Ik verwachtte eerder 800MSP. Weet niet waarom.

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Overzetting is goed gedaan en alles ziet er netjes uit op breedbeeld ;)

Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Yeah, ziet er goed uit als je het op nostalgia ofzo zet. :) Je kunt zelfs kiezen tussen engelse en japanse soundtrack, dus dat ik ook lovenswaardig.

Hoe kun je trouwens op die nieuwe dashboard zien hoeveel MSP je nog hebt? Op die oude stond dat gewoon op dat scherm met je avatar, maar hier kon ik het nog niet vinden.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij je profile als het goed is :)
    of anders als je wat aanklikt om te downloaden, staat het er ook.

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Volgens mij had ik daar net al gekeken enzo, maar kon het niet vinden.

En dat je het ziet als je iets wilt gaan downloaden snap ik, maar vind ik een beetje omslachtig. Bij die vorige dash was het lekker handig dat je het gewoon meteen zag staan.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gemengde gevoelens bij Sonic CD, aan de ene kant is het lekker oldskool platforming met alleen maar Sonic (of later tails als unlock). Het is niet zo dat je met één van die andere moet spelen. Aan de andere kant komt het allemaal wat overdreven happy en licht opgefokt over.

Eerste bonus level begreep ik helemaal niks van, en soms warp ik ineens als ik even heb gerend. De muziek van Sonic CD, vooral dat jeeeeeeeeeej in het begin, heb ik eerder gehoord. Weet alleen niet meer bij welk spel. Misschien Sega Racing oid?

Ik snap wel dat hij in eerste instantie niet in Japan was gereleased, het is wel een beetje een vreemde eend in de bijt.

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Als je langs een bordje loopt met future of past dan kun je tijdrijzen. Om dat te doen moet je onafgebroken snelheid maken. Dan warp je dus en kom je in een andere tijd.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, ze werken goed samen. :D

15. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Trine 2 is al te downloaden. Officieel komt het spel pas deze woensdag uit. Foutje van Microsoft dus.

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    egh.. top! nu de demo aan het downloaden. Zeer waarschijnlijk dat ik hem toch wel ga kopen, maar toch even proberen eerst.
    Leuk foutje, mogen ze wel vaker maken :)

bah humbug! demo te downloaden. wanneer ik hem probeer te kopen krijg ik de 80153024 status code.

Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als je de game nu selecteert krijg je alleen maar die error code, dus dat betekent wachten op woensdag. Ziet er wel prachtig uit moet ik zeggen.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuuu :mad: ik had hem gelijk gekocht anders..
    Helaas dan maar even wachten nog

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    droog, USA soundtrack> japanse soundtrack. Steeds dat stomme gejeeeeeeeeeeeeeej hoef ik niet.

Deel Deze Pagina