Trine 2 is geweldig, wauw zeg!!! De manier waarop je echt de omgeving moet gebruiken, die physics. De sfeer, style, graphics, gewoon geweldig zeg. Een platformer met een hoop vernieuwing is wat ik hier zie, hulde!!!!! En dan een trailer op youtube die ik net zag, waar je echt ziet dat co-op fantastisch gedaan. Deze ga ik echt nog wel kopen. Over deze trailer had ik het [yt]btXW2vIQn2U[/yt]
Ja echt geweldig Heb me al een paar moment de pleuris gelachen om wat faal momenten. Daarnaast zijn sommige puzzels toch aardig lastig en moet je toch even goed nadenken wat je wilt doen. EN groot pluspunt voor de achievements. Geen enkele: Complete dit of dat. Nee gewoon achievements die je de game op een andere manier laten spelen
Hierdoor checkte ik de trailer, dat zijn dingen die ik erg belangrijk vind. En holy shit, wat ziet die trailer er gaaf uit zeg
Ja, maar die vind ik wel lastiger. Ik had hem als voorproefje op de pc gespeeld. Alleen vind ik het apart dat ze daar geen coop bij hebben gedaan. Het voelt namelijk echt als een spel voor 3 mensen
DLC voor Renegade Ops gekocht. Het zijn drie missies en je doet er ongeveer een uur over. Een niet heel erg lastige, maar wel erg vermakelijke uitbreiding. Er is meer hoogteverschil in de gebieden gestopt (je speelt ook ergens in een sneeuwgebergte), wat de opzet van de kaarten en de actie ten goede komt.
Sonic CD GB quick look: Click me 400 Punten maar? That's a steal. Edit: Also, Super Monday Night Combat GB quick look: http://www.giantbomb.com/quick-look-ex-super-monday-night-combat/17-5421/ Free-to-play... dus PC-only dus? Het is mij niet helemaal duidelijk.
Trine 2 toch maar niet gekocht, super sfeer, super graphix, erg goede muziek. Meestal betekent dit voor mij dat 't wel een buy is. Maar de gameplay, die is toch te traag. Steeds dat geswitch/ gepuzzel nee das niks voor mij. Ik hoopte een beetje op side scrolling actie (jazz jack rabbit style). Maar nope.. Ach ik vermaak mij op dit moment prima met Resident Evil 4 HD, heb hem al uitgespeeld op de Gamecube maar op de X360 toch wel stukken mooier. Besturing is wat stroef, maar went en dan houd je een spel over met een perfecte mix tussen horror en actie. Kan Re 5 nog iets van leren, dat was alleen maar (gare) actie.
' Het gaat net zo'n systeem als Team Fortress volgen met ingame items (kleren/wapen etc) die je kunt kopen voor echt geld. Ik zit al een tijdje in de closed beta en het spel is echt ongekend word een moba toppertje Volgens mij komt hij wel ook naar xbox, geen idee hoe het daar met de minitransacties gaat, waarschijnlijk ongeveer hetzelfde alleen duurder omdat MS er tussenzit
Wat is ong. een goede prijs voor 2100 msp? Ik heb tot nu toe een site gezien die heeft ze voor 23,-. Veel goedkoper zal het wel niet worden ofwel?