Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

  1. Neraice

    Neraice Vault 87

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die Keflings achievement ook graag, kan ook terugsturen volgens mij.
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Costume quest nog gekocht voor 600 (P). Nog niet veel gespeeld, maar een leuke rpg. Niet te ingewikkeld tot nu toe. Gevechten zijn leuk uitgevoerd, het kostuum dat je aanhebt veranderd in een real-life versie, bv. door een robot kostuum word je een echte robot.
     
  3. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zit te twijfelen om rocket knight te kopen maar ik vraag me af of hij zijn 1200 punten waard is zijn er hier mensen die hem gekocht hebben?
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Redelijk score, 73.32% - Score based on 28 reviews, als je echt niet kunt wachten kun hem kopen voor 11 euro en zal er niks aan de hand zijn maar ik zou nog ff wachten.
    Hij is al een tijdje uit en dan is het waarschijnlijker dat hij een keer een DOTW wordt en 400/600 punten goedkoper.


    Costume Quest, Raskulls, Gyromancer en Zeit2 zijn nu allemaal in de aanbieding nog vandaag en morgen dus daar moet je ieg snel voor zijn en zijn geweldige/goede games (trial ff checken voor Gyro/Zeit).
    Oh wacht... welke waren 1 april aanbiedingen? Ehm ok ze zijn misschien niet meer in de aanbieding, check de DOTW topic maar ff. :p
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Costume Quest is echt een must have nu voor 600 MSP. Vandaag uitgespeeld, 1 van de leukste en origineelste titels die ik recent gespeeld heb.
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad, heb 'm net gekocht en ben net begonnen en vind het nou al geweldig :D Heerlijk stijltje ook. Ik kreeg echt een big smile op m'n gezicht toen dat jochie opeens in een echte robot transformeerde :cool:

    Double Fine is gewoon een epic studio \o/
     
  7. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik heb hem ook gekocht en ik vind het een heerlijk charmant spelletje. Ik ben er bijna doorheen, het is aan de korte kant, maar die 600 msp meer dan waard!
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie hebben er nog meer Raskulls gekocht?

    Ik vind het wel een grappig spelletje. Niet echt extreem goed ofzo. Maar wel vermakelijk.

    Sommige levels zijn wel echt pittig om te halen joh, niet echt verwacht van zo'n kiddy game. Ik zit nu vast bij een level (extra level). Waarbij je binnen een tijd een heuvel op moet klimmen, maar dat is echt best nasty moeilijk, na 10x proberen maar opgegeven.

    Voeg me maar toe als je de online achievements wilt halen, of voor de lol wilt spelen!
     
  9. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heB hem ook :) Ik voeg je vanmiddag wel even toe. Ben je vaak online?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meh. Vind het best meevallen. Brutal Legend had ik na 2 missies al geen zin meer in.
    Stacking is... tsja, het is dat ik em gratis had gekregen. Costume Quest leek me geweldig, maar na de trial was die hype snel weg.

    Hopelijk wordt hun Sesamstraat game wel goed. :+ Maar voor mij is DF de grote 'net niet' studio. Humor en grafische stijl is leuk, maar ze weten het nooit met goede/leuke gameplay te combineren.

    Al zullen natuurlijk een hoop mensen het hier niet mee eens zijn? :p
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook even gehaald.

    Hij was na mijn mening wel ietsje aan de korte kant. (wel erg tof)
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jup, Brütal Legend was een van de coolste games die ik ooit heb gespeeld :cool: Geweldige humor en een heerlijke soundtrack, en Jack Black is altijd vet _O_ Maar misschien komt dat ook wel omdat ik 99 van de 100 nummers die in die game zaten al kende als metalliefhebber :+

    En Stacking gratis? :eek: Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Het probleem van Double Fine van tegenwoordig vind ik dat ze aardige games maken, maar vervolgens zijn die games te makkelijk, te kort, en dus geen 1200 puntjes waard IMHO.

    Als ze er nou gewoon een normale prijs van 800 puntjes op zouden gooien, dan zou ik Stacking en Costume Quest enzo allang gehaald hebben, maar 1200 puntjes vind ik te duur. Vooral wanneer ze dan ook nog eens met DLC komen...(!)

    Dan biedt een Super Meat Boy of een ilomilo toch heel wat meer waar voor hun geld.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Sorry, heb je dus niks aan. :+
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    psn+ ;)

    edit: dulle was me al voor.

    tot wanneer is de aanbieding voor cq geldig?
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vandaag dacht ik.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat ie redelijk kort was is met een prijs van 600 msp prima. Daarom had ik hem ook niet vor 1200 msp gehaald. Maar voor 600 msp meer dan waard :cool: Alleen dan weer jammer van die dure DLC, lees overal dat 200 msp voor de DLC beter zou zijn geweest ipv 400 voor klein beetje meer gameplay.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    1e 9´s zijn al binnen voor Dishwasher Vampire Smile. :cool:
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik wacht op M&M Clash of Heroes.

    [yt]M-qCDE0sI7I[/yt]

    Nog een weekje als het goed is.
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    13 april komt hij uit dus volgende week inderdaad :thumbs:
     

Deel Deze Pagina