1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nog steeds completely stoked dat deze titel volgende week released gaat worden. Dat wordt genieten! Mijn mano-a-mano uitdaging voor Gforce ligt sowieso al klaar. :cool:
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe why?
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het al bekend of die 1200 of 800 punten wordt? Ga uit van 1200, voor een "remake" van een geweldige game met tientallen uren speelplezier is dat een prima prijs.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor 600 punten de DLC erbij.

    1200 punten was costume quest ook niet waard aangezien hij toch wel echt kort is voor die prijs.

    Maar ik heb me er wel erg mee vermaakt.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik moest iemand noemen. Weet toevallig dat jij de game ook gaat downen. ;)

    Zit er eigenlijk wel een versus modus in M&M? Niks over gelezen... 't spel heeft het ook niet echt nodig.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Yeah! :cool:
    Morgen kunnen we eindelijk aan de slag :)
     
  7. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 800 msp staan en ik ben vanmiddag vrij van mijn werk, dus heb even zin om een leuke arcade game te downloaden?

    Iemand wat suggesties voor me?

    Is die keflings ofzo leuk?
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Welke Keflings game, zijn er twee namelijk. Ik vond A world of Keflings leuker dan A kingdom for Keflings, want je komt in verschillende gebieden (ijs/gras/woestijn) in AWOK en meer mogelijkheden met je Avatar en om Keflings aan te sturen. Beide games waren afgelopen week trouwens helft van de punten.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Red Faction Battlegrounds ziet er in de trailer ook vet uit, gewoon eerst de trials proberen :)
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Zojuist de demo van de nieuwe Dishwasher geprobeerd....

    Het speelde wel lekker op zich, maar ik vind het er iets te onduidelijk en vaag uitzien, helaas.

    Ik wil graag zien wat ik doe, maar het is soms erg 'blurry' waardoor je wel het vermoeden heeft dat het hoofdpersonage iemand in stukken trekt ofzo, maar je ziet het niet echt duidelijk....

    Ik denk niet dat ik het ga kopen, vooral ook omdat ik gewoon nog teveel heb liggen wat ik nog moet spelen. Kan het altijd nog eens aanschaffen bij een DOTW ofzo.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind die Dishwasher best heel vet eigenlijk, gaaf die korte stukjes met dat ziekenhuis en dat je moest kruipen, leuk bedacht. Ik heb die vorige toen heel kort gespeeld en vond het niet heel speciaal maar deze doet me veel meer.

    En Red Faction Battlegrounds is helemaal niet gek, of het echter 800 pts waard is...hmmm,kweenie.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    The Dishwasher: VS is misschien al nu mijn GOTY!
    Wat een game _O_
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt heel bruut is hij, volgens mij zitten hier ook veel nicere moves in dan de vorige Dishwasher game he? Ik ga deze zeker nog wel aanschaffen,maar eerst zodra ik het kan doen een 250GB HDD halen. Want daar kan ik nu onderhand niet meer zonder....ik werk nog altijd met de standaard 20GB hdd :D
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Alles is gewoon verbeterd! En ik persoonlijk vond de vorige Dishwasher de beste XBLA so far. Het is nu alleen meer een game geworden. En het kost gewoon maar (P)800, in een tijd dat bijna elke XBLA game (P)1200 kost.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Netjes inderdaad, hoe lang is de game ongeveer?
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je ff een review lezen. Er zijn er al heel veel uitgekomen afgelopen dagen al. IGN meld dat vaak wel bij de conclusie. Maar er zitten ook 50 challenges in en co-op weer en gedoe. En de difficulty (meerdere opties) is sowieso relatief hoog. (goed punt ;))
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik heb gezocht naar reviews maar ik kon het zo snel even niet vinden, ook op IGN niet echt.
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Net Costume Quest 200(G) gehaald, echt heel awesome :D Had meteen de neiging om die DLC erbij te kopen maar die is me nog iets te duur, ik wacht wel tot die ooit in de aanbieding gaat...
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan je de demo van Dishwasher ook co-oppen?
     

Deel Deze Pagina