Ik ben benieuwd. Zoals ik al aangaf op de FP zou het wel een grote schande zijn wanneer Sega nu weer een zeer matige HD-port aflevert, terwijl die game al een jaar af zou zijn en ze dus alle tijd hebben gehad om het nog te 'polishen'. Het is voor mij persoonlijk ook wel noodzakelijk dat we gewoon ook de optie voor de originele stemmen krijgen, want die engelse dub daar word je ook niet vrolijk van...
Wil hem ook hebben. Heb nog American Wasteland liggen, om nog een beetje zoet en in TH stijl te blijven.
Mjah, het is en blijft Activision, dus eerst even afwachten of ze niet 5 seconden na de launch van Tony Hawk HD ook meteen allemaal DLC-levels online zetten.
Is dat zo? Ik dacht dat we gewoon eerst 1 kregen en dan 2 Op zich leuk want dan kun je manuals doen in de mappen van 1 en dus veel langere combo's maken. Maar ik snap je DLC punt dan wel,.. die andere mappen komen er dan vast later tegen betaling bij
Gisteren de demo van Limbo eens een keer echt geprobeerd. Leuk spel maar weer 1200 msp. Komen spellen wel eens een 2e x in een aanbiedingsronde?
En dan meteen toeslaan want 1200MSP is wel wat teveel voor Limbo maar blijft een uniek spelletje. Zo enorm sfeervol,.. Je bent er alleen na een paar uurtjes wel klaar mee
Wordt al gespeculeerd over levels van THPS 3 en 4, dus dat zal me niets verbazen en zie ik zelfs wel zitten, mits het niet te veel kost.