3 is denk ik ook wel mijn favoriet. Ging allemaal nog net wat harder en hoger (en was natuurlijk een stukje mooier dan de voorgangers die oorspronkelijk voor de PSX waren ontwikkeld)
THPS3 heb ik helaas overgeslagen, en THPS4 vond ik erg tegenvallen want ging me veel te snel en was niet meer echt die 2 minuten arcade feel van THPS2. Ik speelde deel 2 ook op de Dreamcast btw, en die versie was idd geweldig. Mijn Dreamcast is helaas al een poosje dood, dus als ik die games weer zou willen spelen zou ik een emulator moeten installeren ofzo. Shenmue wil ik eigenlijk ook wel weer eens spelen, maar dan alleen de versie met Japanse stemmen. Maar ik denk eigenlijk dat de game inmiddels zo verouderd is dat ik beter Yakuza 4 weer even kan gaan spelen.
Man, dat ziet er saai uit! Het leuke van Rock Band zijn juist de instrumenten.... haal die weg en je hebt muziek over...
Tof, al je Rock Band DLC is te spelen, en er zitten ook nog eens 25 tracks bij die je weer in RB3 kan spelen.
Cool, ik vind rhythm games leuk, maar neem niet vaak de moeite om in mijn eentje de instrumentenhandel tevoorschijn te halen. Ben benieuwd hoe de besturing gaat werken, bumpers om van lane te switchen, triggers voor de noten?
Nog maar 3 dagen en dan EINDELIJK Fez Zit al paar jaar er op te wachten, en nu dan bijna eindelijk te krijgen
Met Fez moet ik eerst even de recensies afwachten en wellicht even de demo proberen om te kijken of het echt iets is wat ik MOET hebben... maar eerlijk gezegd denk ik dat het wel een toppertje zal zijn. Maar waar ik me ECHT al tijden op verheug, is natuurlijk volgende week, wanneers Trial Evolution uitkomt. Dan kom ik zo hard dat ik mijn plafond bezwanger. Wat een geweldige game lijkt me dat!
Bij iedere andere persoon zou ik hieruit afleiden dat ie vrij gehyped is, maar bij jou heb ik eerst nog een andere bevestiging nodig... Ga je de game kopen zonder op een DotW te wachten?
Ik heb wel meer games full-price gekocht hoor :b: (Afgelopen maand nog Journey bijvoorbeeld) Het gaat erom of iets het geld meer dan waard is. In het geval van Trials Evolution heb ik daar geen twijfels over. In veel andere gevallen zijn die twijfels er wel, en meestal klopt dat gevoel achteraf dan ook wel.
Had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht. Fez heeft ook al talloze prijzen in de wacht gesleept door de jaren heen.