is toch gewoon hetzelfde als de PS2 (en Wii) game? - alleen nu met online features! http://www.nedgame.nl/guilty-gear-xx-accent-core-plus ps2.html http://www.nedgame.nl/guilty-gear-xx-accent-core-plus wii.html
Heb een klein probleem met streets of rage 2. Had hem gekocht tijd geleden en heb hem nu opnieuw gedownload maar hij blijft hem aangeven als trail versie hoe kan je dit verhelpen'?
Ik heb hem al paar keer opnieuw gedownload en er staat ook gewoon een v achter dat ik hem al gekocht heb waar kan je die licensie downloaden dan? ben ook gewoon via me download history gegaan.
Ik zou wel weer een keer een leuke turn based RPG willen zien op XBLA. Zoals Costume Quest, die is geniaal.
Lees dit even door: klik. Ik heb het gebruikt om de licenties van mijn oude console naar mijn nieuwe console te verplaatsen, misschien dat het jou kan helpen?
Goed nieuws. Kinect zit echt niemand op te wachten, is economisch gezien misschien een succes maar kwalitatief natuurlijk compleet geflopt. Mooi dus dat we nu gewoon wel avatar-games krijgen, maar dan zonder die Kinect-meuk. De avatars zijn namelijk gewoon mooi vormgegeven en zit dus veel potentie in, maar je wilt wel gewoon games die je normaal kunt besturen. Had alleen liever een toffe top-down racer gezien.
Sinds vandaag is The Walking Dead te downloaden van Telltale op XBLA. Vind het een leuke game. Al is het meer een interactieve tekenfilm tot nu toe.
Ja, ik was gisteren verrast dat ik die zag staan. De meeste Telltale spellen, afgezien van Sam and Max, zijn niet op XBLA verschenen. De trial van The Walking Dead beviel me goed. En de episodes zijn maar 400 punten per stuk. Dus ik heb episode 1 gekocht.
Hallo, Wie kan mij helpen? Er komt vanavond een vriend langs voor een BTG avond. En ik zoek ff een leuke co-op arcade game om ff te kunnen lachen. Het mag ook een game zijn waarmee je co-op een camapain oid kan doen ofzo . Genre maakt niet uit
Ah thanks. Ja als we maar kunnen lachen maar dat komt goed Bier Tequilla en Gaming! Minigame achtige dingen kunnen ook gewoon hoor ^^
Bomberman Live? Boom Boom Rocket Castle Crashers Er zullen er vast meer zijn, maar ik kijk alleen naar de games die ik heb gespeeld. Oh, Geometry Wars 2 kan in sommige modes ook samen als ik me niet vergis.
Is dit the walking dead van de serie? Die nu te downloaden is, en hoe is de gameplay en het genre? . Als die net zo goed is als de serie dan moet ik hem zeker hebben.