Het is ook geen fantastisch spel Ik had het gekocht omdat ik van de week ff wat anders wou doen, en dan schaf ik gewoon een random game aan. Het spel is binnen een uurtje uitgespeeld. Al zijn er wel achievements die wat langer duren, alles op gold bijvoorbeeld.
Ik denk dat je zonder de kennis van de serie ook wel het game goed kan vinden. Echt naar de serie wordt er niet verwezen.
The Walking Dead vind ik een erg leuk spel , dus ik denk dat ik hem straks ga kopen :_) Demo filmpje gemaakt [yt]XQCoQzF_VGc[/yt]
hehehe dat is waar, ach moest nog even wennen ... wordt oud he M<aar idd erg leuke game oops iets van 7 keer ofzo
Ja, vind het persoonlijk niet veel aan. Je hebt vier aanvallen en je moet de poppetjes weerhouden om een tempel te bouwen. Beetje meer van hetzelfde.
Summer of Arcade dates and prices Our annual Summer of Arcade kicks off on July 18th with the release of Tony Hawk’s Pro Skater HD Here is the complete schedule and prices Date | Title | Price (MS Points) July 18 | Tony Hawk’s Pro Skater HD | 1200 (P) July 25 | Wreckateer | 800 (P) August 1 | Deadlight | 1200 (P) August 8 | Hybrid | 1200 (P) August 15 | Dust: An Elysian Tail | 1200 (P)
Deadlight ook? Dat lijkt me een erg vette game. Soort post-apocalyptische Shadow complex de rest not so much,.. THPS vond ik geweldig maar ik mezelf het nu niet echt meer vaak spelen
Hmmm die ken ik nog niet ... zal eens googlen Tony Hawk’s Pro Skater HD [yt]PFv-psLGiI0[/yt] Nope Deadlight [yt]QJbIp-EVKXI[/yt] Okay ik ben overtuigd - Koop ik Wreckateer [yt]_gXO62aF3H0[/yt] Hybrid [yt]7P4Ev9It1JM[/yt] Not my game Dust: An Elysian Tail [yt]kZTGfqkg4To[/yt] maybe Is Magic al the downloaden
Tony Hawk HD heeft ook maar 7 levels, en vervolgens verkopen ze de rest als DLC. Oftewel voor 1200 msp heb je pas een halve game. Tja, ik vond het vroeger een geweldige game, maar ik ga nu niet 12 euro neerleggen voor een halve game die 10 jaar oud is, om vervolgens nog extra te moeten lappen voor de andere levels. Dan koop ik liever Skate 3 en dan geniet ik daar wel van.