[yt]_MVaAZcxb54[/yt] "That Dust is largely the work of one lone developer makes it all the more impressive, but the circumstances of the game's development aren't even a consideration when you consider how good the game is at face value. Cramming this many elements into a single downloadable game seems like an audacious move, but Dust pulls it off with confidence, style, and heart, resulting in a game that deserves to be played by a lot of people." Giantbomb review
marketplace link voor counterstrike: http://marketplace.xbox.com/en-GB/Product/Counter-Strike-GO/66acd000-77fe-1000-9115-d8025841125a
1200 punten, precies goed want dan houd ik net genoeg over voor 3 maanden serverhuur in BF3 Vanavond maar even proberen denk ik zal weer wennen worden om een shooter zonder ADS te spelen
Half uurtje gespeeld. Besturing is wennen. Verloopt precies niet zo gemakkelijk dan CoD bvb. Tis ook volop sprayen om iemand te raken. Maar CS is sowieso meer arcadeshooter dan CoD he.
CS is een pure skill game. Als je veel moet sprayen beweeg je te hard of moet je meer crouchen Ik hoop tenminste dat dat zo is en ze er geen spray/bulletsponge fest van gemaakt hebben, maar die indruk kreeg ik uit de reviews niet
Op de PC is wel een skill game. Op de oude Xbox had je ook een CounterStrike en de controls daarvan vond ik dramatisch. Dat was inderdaad sprayen in de hoop om iets te raken. Hoe het met GO is weet ik niet. Ik speel die game gewoon op de PC (zoals eigenlijk hoort).
Ik ben nu aan het spelen, maar eh... Het is sowieso erg wennen en op de vraag of het een spray game is? Ja, ik vind van wel. Werkt niet echt lekker en ik hoor de meeste door de headset zeggen dat het bullshit is en gewoon op de PC moet spelen. In Left4Dead werkt het wel met zombies knallen.
Kan dat niet liggen aan het feit dat men niet meer zo gewend is om zonder ADS headshots te moeten maken? Meeste reviews en previews die ik bekijk zijn namelijk erg positief.
Ja, ik weet het niet. Ikzelf heb nooit CS gespeeld (ooit bij iemand op PC), maar wel veel L4D en het speelt voor mij precies hetzelfde alleen zonder zombies. Misschien moet het gewoon wennen en ik speel natuurlijk bijna dagelijks Halo. /Edit: Het gaat al beter nu. Besturing is gewoon dus erg wennen.