Ga je het kopen Lethal? Ik weet het zelf nog niet helemaal. Vindt het nogal een groot geluk met kills maken. Daarnaast mis ik het zoomen.
Ja, dat weet ik dus ook nog niet en dat met die kills maken komt me bekend voor. Het is soms een beetje prijsschieten zoals op de kermis. Trouwens net zieke lag zeg, tering!
Pak eens een famas op en zet je gun op salvo. Dan begrijp je de bulletspray beter. Ik heb vroeger veel CS gespeeld maar kan er ook niet zo heel veel meer van. Zo nep dat sommige mensen gewoon kunnen rennen en headshots maken omdat ze precies weten hoe de bulletspray werkt. Zal zo de game downloaden op de Arcade. Source vond ik ook makkelijker dan GO, daar kan ik tenminste nog triple kills maken in een spray. In GO kan ik niet eens een gast raken wanneer ik spray haha.
Nep kutspel, ik had 4 achievements en zou die krijgen als ik 'm zou kopen en... geen achievements. Flikkers, geen leuke grap!
Ik hou het wel bij de PC versie Ik krijg niemand dood terwijl ik toch 100+ uur in CS: Source heb zitten op de PC.
Net gespeeld. Eerste 3 rounds waren FUUUUUUUUUUU Daarna gelijk mijn sensitivity omhoog geknald en het is RAPE TIME
En dan kan je niet eens server kiezen. Echt waar wat stom. Hij voelt zo klunky en door de lag is het gewoon een andere game. Het is niet de zenuwslopende CS van de PC inderdaad. Maar een betere versie van de xbox 1 met lag. Beste wat je gelijk kan doen is je sensitivity op max zetten.