[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Gelijk gekocht, besturing is erg wennen en een beetje stroef maar wel fijn dat je de controls volledig zelf in kunt stellen.
    Het is wel heel anders dan de PC ja, maar ik denk dat het zeker gaaf kan worden, eerst gewoon ffe die controls onder de knie krijgen.

2. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    speel ook cs go op mijn imac( zeker geen goede game videokaart ) met alle graphics op het hoogst. Ziet er super goed uit! Helaas ziet het er op de xbox gewoon niet uit? Het draait volgens mij ook maar op iets van 25/30 FPS? Vind hem behoorlijk stroef lopen op de xbox

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    EDIT: Ik heb de vinnigheid maar even uit de tekst gehaald. 't Kwam er in ieder geval op neer dat ik mij afvraag of CS op de console wel zo'n succes kan zijn.

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zuig op de pc :9

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Godver loopt ie weer vast. |:- Constant lag en dan opeens een freeze. :confused:

Zat jij nou net in dat potje lastpak? :p

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Speelt goed weg, wat is het probleem ermee dan?

Niet echt boeiend verder helaas, was er na een paar potjes alweer op uitgekeken.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lang niets meer van vernomen en dan deze post. _O_

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hehe yeah, kwam ff langs. Maar ik haat Armsrace dus ging ik weer weg. :lol:

Van die Rankings klopt ook geen reet. Sta het laagst van mijn friendlist. 8)

1.7k/d en dan op 31.000+

MM staat lekker op 5000+ en nog iemand in mijn list op 700 oid. Terwijl ik verder veel betere stats heb. :mad:

Dit spel haat mij!

Edit:

Maar ff verder over de game zelf. Ik weet niet of het spel true skill(matchmaking word gedaan aan de hand van je stats) bevat maar sommige matches zijn way to easy. Natuurlijk is het wel grappig om je tegenstanders te slopen maar uiteindelijk wil je toch wat uitdaging hebben. Ook zo hatelijk om met een team te spelen die niet weten wanneer ze moeten pushen of stand houden. 9 van de 10 keer lukt het me om de tegenstander in hun rug aan te vallen. Hopelijk is het spel over een weekje leuker.

Daarnaast is de M4 vet underpowered vergeleken met de goedkopere AK47 van de Terrorists. Lage recoil is wel chill maar daar heb je veel minder aan met de controller.

Laatst bewerkt: 23 aug 2012
  9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Morgenavond rond 10 uur iemand zin in een potje?
    Voeg me maar toe: Visual ScarLuuk

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Zelfs op de consoles is ie vet :D ik moet alleen echt wennen aan de controls maar gelukkig kun je alles zelf instellen. Ik doe het zelf niet al te slecht met een kd van 1.5:+

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hadden jullie ook een wtf momentje toen je net de game had gekocht vanuit de trial? Ik snapte er helemaal niks van toen ik mijn eerste match speelde in de fullgame. 8)

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=384773

Cool, gaan we met een XBW groepje ff de game griefen. :D

Laatst bewerkt: 23 aug 2012
  12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, godverdomme dat had ik dus ook. Ik pleurde bijna de controller op de grond, want ik dacht dat ie kapot was en ik stond midden op het veld als schietschijf. Paar keer de batterij eruit gehaald en liep echt te vloeken en op die knoppen te rammen... Helemaal para! 8)

Later zag ik dus in het menu dat alle controls gewist waren. :+

13. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn trial reset steeds naar 45 minuten.... Grappig.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    CGRundertow DUST: AN ELYSIAN TAIL review. Go grab it.

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ben gewoon veel beter :+ Had gister ook al drie verschillende dingen op brons. (die vijf plakjes voor je naam in MP)

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dragons Dogma, geweldige titel, uitgespeeld en lekker aan het rommelen in post-game. Sleeping Dogs gekocht, tof spel waarmee ik mij samen met DD erg mee vermaak. Vermaakte eigenlijk want ik ben alleen maar Dust aan het spelen de laatste paar avonden.

Wat een geweldig spel is dat. Artwork, muziek, verhaal, combatsysteem. Alles werkt gewoon met dat spel. Het enige wat ik tot nu toe vond tegen vallen is een stukje in de grotten waarbij je langs punten moet springen en ook nog een keer een soort van schietende paddenstoelen moet ontwijken.

Maar voor de rest een absolute topper, zonder twijfel het beste spel van SoA. En hoort ook thuis in een lijstje van betere arcade titels van dit jaar. Zeker zijn 1200 punten waard. Juweeltjes als deze moeten gekoesterd worden.

Oh en egh.. Pi3t, als je dit leest. Ik heb jouw hoogste combo verbeterd, mijne staat nu op zo'n 5300. ;)
    Ik hoop trouwens dat jij (of iemand anders in de redactie) deze gaat reviewen, want dat verdient deze titel echt.

17. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Damn, dat is een hele lange combo.

Ik ben nu net mijn recensie aan het nalezen, want ik denk dat er te veel superlatieven in staan ;) Morgen staat hij op de frontpage denk ik :).

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ok cool! ik ben benieuwd.

Stond gisteren op rank 101 met die score. Heb je trouwens de nr 1 gezien, ik kan mij niet voorstellen dat het legitiem is.
    Maar goed, ik heb je even wat te doen gegeven ;)

19. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Lukt het jullie om een game te vinden met vrienden bij counterstrike?

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nee. Ik speel met een vriend maar hij vind niks.

Deel Deze Pagina