Waarom wil je die developers van een technisch slechte en karige game dan belonen door straks die DLC te kopen...!?
Mja, goede vraag. Enerzijds zou ik het niet moeten doen, 400 puntjes voor 3 leveltjes. Anderzijds vond ik THPS3 altijd wel tof en ben ik te lui om de Xbox weer te pakken, of te verwend met graphics van deze tijd.
Soms moet je je principes volgen. En voor 400msp kun je weer prima andere meuk kopen, bijvoorbeeld tijdens een DOTW. Aan de andere kant is 4 euro voor 3 (goede?) levels ook weer niet zo heel duur. Ik vind het alleen erg jammer dat ze zich er weer zo ontzettend makkelijk vanaf hebben gemaakt met deze release. Waarom niet gewoon Tony Hawk 2X helemaal porten als HD-titel!?
Zou het niet werken om de trial via je US account te downloaden en dan de full game op je NL account unlocken?
Ik heb dat wel eens geprobeerd, toen werkte het niet. Maar ik kan het altijd nog een keer doen. Ik ga toch wel de trail even oppikken met mijn US account. Het is alleen een beetje onzinnig dat je dat 'moet' doen. Ik snap niet helemaal waarom er verschillende release datums zijn met XBLA games.
Ik heb het zelf even geprobeerd. Werkt niet. Of ja... het is wat prijzig. Had ook de trial in zijn geheel opgenomen. Bedenk me alleen net dat die Quick Look wat een paar posts hierboven staat waarschijnlijk dezelfde beelden heeft. Ach ja.
Net de US trial gespeeld van Hell Yeah! En WTF, egh WTH! Freaking weirde game. Wel leuk. De trial is een beetje te kort en 1200 punten is weer erg aan de prijs. Maar misschien dat ik hem volgende week wel haal. Gevechten met baasjes worden vage quick time events. Gesprekken met één of andere octopus hulpje doorbreken de 4e dimensie (i.e. spel maakt commentaren over spel elementen). Het is platform, het is schieten en geen idee wat voor rare shit er nog meer komt maar ik vind het leuk. Oh en Marvel vs Capcom origins is een beetje meh. Doet wat het moet doen, maar ik vond het een beetje stroef spelen. Daarbij, ook 1200 punten. Tja, dan zijn er betere keuzes, ook met fighters. (VF 5 final showdown)