1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Voor 600msp wel. Maar 1200msp had ik persoonlijk iets te duur gevonden.

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wordt Full house poker nog veel gespeeld online?

3. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. En Wreckateer is gratis, omdat er binnenkort DLC voor uitkomt (of is inmiddels al uit). Maar gratis is gratis, dus even Wreckateer downloaden. :D

Voor de rest ziet de "10-year anniversary sale" er wel erg DOTW-achtig uit.

Edit: Voor de mensen zonder Kinect. Vergeet niet dat je het spel nu al kan downloaden, daarna weer verwijderen, en als je eventueel ooit nog een Kinect hebt het spel weer gratis kan downloaden!

Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  4. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0

Hoe is The walking Dead? ik heb de game nog niet gespeeld maar het lijkt echt wel vet en spannend. Binnenkort kwam er toch ook zo'n bundel?

5. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Weet iemand of Limbo binnenkort in de aanbieding komt? Vind 1200 beetje veel...

6. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    1200 is ook een beetje veel voor die game. Geen idee wanneer die weer in de aanbieding komt, maar is al een poosje geleden volgens mij, dus zal niet zo heel lang meer duren.

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Yi-Long vindt al snel iets te duur maar Limbo is die 1200 points dubbel en dwars waard hoor. Als je gewoon via Ebay je points haalt kost die game je dus nog geen tientje. :b:

Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond Limbo wel leuk en uniek, maar vond het ook meer een spel van 800 punten. De herspeelbaarheid is laag. Lees anders de recensie een keer terug. Helaas weet niemand wanneer spellen afprijzen of in de aanbieding komen. Afwachten of de prijs accepteren dus.

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Mark of the Ninja, Trials Evo, Super Meat Boy, Battlefield 1943, etc etc zijn wel 1200msp waard.

Limbo is een lineaire SP game met vrijwel geen replay-value die maar 3-4 uur ofzo duurt, en waar de 'fun' niet zit in de gameplay maar in het oplossen van de puzzeltjes en de aparte stijl van de game.

Voor sommigen zal dat 1200msp waard zijn, maar voor mij niet. Dan zou ik eerder het geweldige ilomilo aanraden voor 800msp. Iets andere game, maar IMHO 1 van de beste puzzelgames en een schitterende eigen stijl.

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ben het wel eens met Yi-Long. Limbo is zeker een tof spel, maar 1200 is gewoon aan de hoge kant. 800 was een wat meer terechte prijs geweest, als ie daar onder nog komt met een afprijzing dan is ie dat wel waard.
    Voor 1200 zijn er gewoon veel betere, langere spellen te krijgen, zoals een paar die YL ook aangeeft. Mark of the Ninja is erg, erg tof. Dust Elysian Tales is ook een spel waarvan ik in ieder geval van mening ben dat die zijn prijs zeker waard is. Ilomilo is inderdaad ook een spel wat zijn geld absoluut waard is en helaas vaak over het hoofd wordt gezien.

Wat betreft Limbo, gewoon wachten. Vroeger of later komt ie wel weer een keer in de aanbieding. Of wachten tot de compilatie 3-pack LIMBO, Trials HD, Splosion Man, waar die ook op staat in de aanbieding is. Als dat toevallig drie spellen zijn die je niet heb dan is dit een hele toffe 3-pack.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    vaag ik speelde net op een funfair map (betaalde dlc), ik heb deze dlc echter nooit gekocht?? Snapt iemand hoe dit kan dan?
    Van Worms Revolution btw.

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  12. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    heb me savegame gewist van walking dead omdat ik op het laatste vond dat ik de verkeerde keuzes had gemaakt maar weet niet of dat een goed idee was hij kom morgen al uit het laatste deel en ik doe er denk ik toch nog een tijd over om de eerst 4 weer uit te spelen

13. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dan ook meteen je savegame wissen? Je kunt ook terugspoelen om dan vanaf het moment te spelen dat je vind dat je een verkeerde keuze gemaakt hebt.

Daarnaast ben ik van mening dat 'verkeerde' keuzes erbij horen. Dat levert wel het beste verhaal op, anders krijg je zo'n situatie als in Mass Effect 2, waarbij je op het einde iedereen gemakkelijk kon laten overleven.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is Limbo nog steeds 1200 punten? Sjee, bij Microsoft willen ze ook wat aan hun games verdienen zeg...

Mark of the Ninja is erg tof en Dust natuurlijk ook. Verder heb ik mij ook erg vermaakt met Renegade Ops, een vette vehicle shooter. :thumbs:

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Komen er binnenkort nog vette Arcade titels aan? Ik heb nu nog 4000 punten op mijn account en heb alle toffe arcade titels al wel gekocht.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Worms Revolution al gehaald?

Gaat btw erg lekker, nu nummer 12de van de wereld van Death Match (ranked) \o/\o/\o/\o/

Worms Armageddon ging ook lekker, gewoon een fijn spel dit. Vrijwel nooit lag en als ik een potje verlies komt dat gewoon omdat ik fouten maakte of dat de tegenstander een stuk sterker was.
    :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tijd voor The Walking Dead. Ben wel benieuwd hoe het afloopt. :)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn.

Hij wel korter de laatste episode. Maar ik heb gekozen voor me arm te houden en Clem niet mij neer te schieten. Zaten wel veel grote keuzes in deze episode. Jammer dat Kenny zo snel doodging. Ik vraag me af of Lee nog geleefd had als ik wel me arm eraf gehakt had. Maar aan de andere kant wil ik het ook niet weten. :D

Btw wel aftiteling afkijken. :)

Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil dit wel verklappen hoor, want ik heb besloten om zijn arm er af te hakken, zodat de ziekte niet verder verspreid. :+ Maar...:x
    Vette episode jammer dat Kenny dood ging inderdaad, maar tja had het ook niet anders verwacht hij zat er zo door heen met verdriet!
    Er komt zeker een vervolg (Op einde) Aftiteling. Ik heb trouwens op het laatst toch besloten om de trekker over te halen (door Clem) Lee wilde verder niet meer leven als een Walker en zal Clen pijn hebben gedaan. :'-(

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke wat ik al dacht. Maakt niet uit wat je doet dus. Lee gaat dood.
    Wel vet dit. Zit nu echt te wachten op volgend seizoen en dat in een game haha. Wie denk je dat die mensen op het einde waren?

Deel Deze Pagina