En uitgeprobeerd. Het speelt best leuk moet ik zeggen. Ingesproken stemmen zijn wel tof gedaan, het schieten is ook prima, hoewel de default controller settings standaard een beetje sloom staan. Eigenlijk is het grootste nadeel voor dit spel momenteel de prijs<>concurrentie. 1200 punten is niet uitzonderlijk, alleen kun je ook voor dat geld FC3 Blood Dragon krijgen en dat is imo toch het betere spel.
Ben niet zo van die castle defender games. Nog 2 weekjes en dan komt state of decay uit. Daar verheug ik me al wel een tijdje op. Het spel komt waarschijnlijk 5 juni uit en zal waarschijnlijk 1600 M$ points gaan kosten. [yt]lQzCQBT5Rr4[/yt]
Het filmpje hier boven is natuurlijk nog een beta. Ik verwacht er ook geen GTA4 gameplay mee, maar ben wel benieuwd Dit is een title die ik zeker ga halen. Er zullen wel wat dingen zijn die beter hadden gekund, maar ze wilden er erg veel inzetten en dingen extra tweaken, maar worden tegengewerkt door de 2GB waar de makers onder moeten blijven. Er lopen al een hoop zaken op de achtergrond mee. De map is ongeveer 16m2 groot, alle auto's incl schade per auto wordt bijgehouden. Als je een auto (bijna) kapot rijdt blijft deze ook kapot, tenzij je hem bij jou hiis laat reparen. Je medespelers die thuis zitten worden ook steeds bij gehouden. Zo kan er een zombieaanval komen op je huis, zonder dat je daar in de buurt bent. Een hoop random events, elke zombie die spawned is random. Elke PC die je tegenkomt is random. Als een PC dood gaat, is hij/zij ook afgeschreven en kan niet meer terugkomen. Nog 5 nachtjes slapen, YeaY!
Op YT staat sws wel iets van 3 uur aan gameplay met commentaar. Al gaan ze daar minder op de missies en omgang met de andere overlevers in en meer op de actie en zombies afslachten. Er staat nu wel een gameplay op van een minuut of 17 met de eerste paar missies (de tutorial) erop. Spoiler [yt]_SxRCZS86nE[/yt] Niet eerlijk dat IGN hem nu al heeft
State of decay, release date bevestigd op morgen ( in de VS iig) Ik gooi mijn geld alvast op het beeldscherm! (Volgens de makers kunnen de zombies in SOD geen trappen opklimmen omdat ze daar te weinig hersencapaciteit voor hebben) /edit: (gameplay > grafics)