Het is wel het zelfde genre, maar dat is dan alles, het spel speelt en voelt behoorlijk anders dan Tony Hawk. Zo kan je ook zeggen dat Halo en Call of Duty op elkaar lijken...
Ze rijden op inline skates en geen skateboard... Het is totaal niet te vergelijken die twee. Net als inline skaters en skaterboarders, als je die door elkaar haalt worden ze er ook niet vrolijk van hehe.
De oude TH games waren score attack games met enorm uitgebreide combo mogelijkheden. JSF is veel meer een soort zoeken naar de ideale lijn en ontwijken van tegenstanders terwijl je zo snel mogelijk je tags zet en af en toe een truukje doet - game
Gecombineerd met goeie muziek en met een geniaal verhaal. De stijl + muziek + de setting maakt het zo'n unieke geweldige game. JSRF deed precies hetzelfde alleen maakte het groter. Nu maar hopen dat Sega met een nieuwe Jet Set Radio komt met een uber vette soundtrack.
JSRF had wel minder charme vond ik , beetje geforceerd cool maar wel strakkere controls, die zouden ze in deze HD port dan wel weer mee mogen nemen, de eerst JGR reageerde eerlijk gezegd zo traag als dikke stront
Mwha, kwa stijl had het zijn eigen charme en misschien iets geforceerd cool. (al heeft JSR dat ook wel wat) Als ze nu gewoon ff een nieuwe JSR maken dan zijn we allemaal tevreden. (maar niet vol met dub-step)
Had volgens mij de eerste op de DC.. import versie van FAME en met zo een cheatcode ding kon je et dan afspelen
Trials Evolution komt in april: http://archief.xboxworld.nl/news/17373/xbla-titel-trials-evolution-verschijnt-in-april/
Het blijft jammer dat we hier die kleine goedkope independent games niet kunnen kopen: [yt]SFqgt6A2nN0[/yt]
Ik wil eigenlijk niet gaan kloten met verschillende accounts. Ik wil dat we hier in NL gewoon geen ondermaats aanbod hebben vergeleken met andere landen.
SPIRITUELE OPVOLGER PANZER DRAGOON ORTA AANGEKONDIGD! http://www.gamesradar.com/microsoft-unveils-panzer-dragoon-creators-latest-crimson-dragon/ Al heeft men het er wel over dat het een Kinect game zal zijn, wat in mijn geval betekent dat meteen ook weer al mijn interesse in de game verdwenen is...
kinect-only zou ik raar vinden. Child of Eden kun je ook prima met controller spelen, waarom zou dat met een opvolger van Orta niet kunnen?