Wat is dat nu weer voor vreselijk idee?! (domme puntenkaartjes, zo lang ik nog niet gepast kan betalen in de eshop weiger ik daar iets te kopen )
Je kan gewoon gepast betalen met creditcard hoor in de eshop. En ducktales gaat geloof ik 15 euro kosten en je kan een kaartje van 15 euro kopen, dus ook gepast.
Oh, dat is wel nice. Ik dacht dat het kleinste kaartje 20 piek was. Hm, dan is de Wii U inderdaad een goede optie.
Cool! Heb niks te spelen en dacht er gisteren over de Mars: log wars te kopen. Ga ik mooi voor deze. Lijkt me wel leuk en weer eens wat anders! EDIT: Zie hem nog niet staan ...
Hoppa, gekocht. De beelden hadden me verkocht, en die eerste review maakte het zeker. Ik hoef verder niks te weten. Sterker, ik WIL verder niks weten. Ben heel benieuwd.
Dat is wel wat ik gehoord had. Ik verwacht er wel iets langer over te doen dan dat, maar goed. Gelukkig is dat iets waar ik rekening mee hield toen ik het kocht
Voor een arcadegame ziet het er niet slecht uit. Ze liegen wel als ze zeggen dat dit een homage is aan de oude bekende turtles.
Lijkt in niks op de oude turtles, zelfs de turtles zelf zien er anders uit (let op de vorm van hun gezicht).