Ik ben helemaal blij met mijn Peggle 2 op de Xbox One Heerlijk spelletje! Alleen jammer dat zich af en toe alsnog framedrops voordoen, dat mag toch niet bij zo'n spelletje??
Paar dagen geleden Terraria gekocht met de sale. Ik zat eerst te twijfelen omdat het er zo goedkoop uit zag en leek op een minecraft kloon.. Maar jezus wat is dit een heerlijke game zeg, je begint heel basic en beetje bij beetje leer je de game kennen. Ik ga vaak dood maar blijf spelen omdat je steeds meer kunt doen.. het idee van steeds betere dingen kunnen bouwen is natuurlijk niet nieuw, maar ook in deze game werkt het goed.
Top game idd, pc versie heeft pas nog flinke update gehad. Hoop dat ie weer naar de X1 komt, maar betwijfel het. Dan maar hopen dat Starbound naar de X1 komt, al zal dat ook niet meer doorgaan omdat ie eerst op de PS4 uitkomt
Sfeer is al op het begin geniaal bij Brothers, alleen holy fuck die besturing dit is lastiger dan verwacht
Besturing vinbd ik ook ruk, zeker als het snel moet. Weet niet of ik ooit het einde haal. Iemand Halo: Spartan Assault gehaald? Is dat wat?
Ja ik, erg matig zeg! Het spel voelt leeg aan. De besturing is simpel en weinig uitdagend en het spel mist sfeer. Het is niet bar slecht ofzo, maar dit soort spellen is in het verleden veel beter gemaakt. Misschien dat het coop leuker is, al is het erg suf dat het alleen online kan.
Het is ook origineel een telefoongame Dus logisch dat 'ie in het niet valt op een console waar je ook Halo 3 t/m 4 op kan spelen
Maar ze vragen er wel iets van 15$ voor, enne ik weet niet hoe jij halo 3 en 4 op een Xbox One wil spelen
Damn, dat einde van Brothers... En heerlijke visuals en innuvatieve controls. Dikke aanrader, zeker nu 'ie nog 5 euro kost!
Brothers. Brothers is voor mij de Journey van 2013. Beste downloadable game op Xbox Live samen met TWD by far.
Afgelopen weekend in een ruk Brothers uitgespeeld. In tijden niet zo'n prachtige, meeslepende game gespeeld. Ontroerend mooi. Heerlijke soundtrack ook overigens.
Ik heb nu een kleine 2 uur Brothers gespeeld. Het eerste half uur vond ik nog niet veel aan, maar daarna is het zeker tof.