1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen waarschijnlijk niks
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm jawel,

    Straks maar eventjes kijken wat het is.
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit hetzelfde spelletje is wat je ook op je PSP krijgt als je Ridge Racer erin stopt, dan is het zonde van je 400 points.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja dat lijkt er wel op als ik deze beschrijving zo lees...
    Blegh, er staat nog zoveel moois op de live arcade releaselijst, en dan komen ze hiermee...
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al uitgespeeld. Moet nog 2 achievements
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook even gedownload, wat een waardeloos spel zeg. Ik kon het al niet uitstaan op de PSP. Ik zag New Graphics staan, maar ik vraag me af waar ze die verstopt hebben.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb je die nieuwe pixel niet gezien dan ;)
     
  8. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een waardeloos spel. deze game zouden ze eingenlijk gratis moeten geven.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  9. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt volkomen niks............

    wat een boterspel.........koop je een next gen console kan je daar een spel uit de bronstijd mee gaan spelen zeker.

    Langzaamaan begin ik het hele live arcade gebeuren een beetje teleurstellend te vinden.
     
  10. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik een black pearl krijgen bij hexic? of staat dat ergens in de instructions van hexic? ik kan namelijk even niet kijken op mijn xbox maar ben toch wel even benieuwd.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hoe jij een sterretje maakt ;). Dat doe jij doormiddel van 6 kleuren te omringen om een bepaalde kleur. En met de balck-pearle doe je precies hetzelfde, maar maak je gebruik van geen kleuren, maar van de sterren zelf. Je hebt dus 6 sterren nodig.

    Hexic 2 sterretjes

    Als voorbeeld ^^
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is zeker geen teleurstelling. Die spellen van 400 punten zijn vaak ports van spellen uit de jaren 80. Persoonlijk vind ik dat echt ouwe meuk. Ik heb een paar trials gedownload van bijv. Pacman, Dig Dug, Galaga etc. Dat zijn echt spellen voor mensen die daar mooie jeugdherinneringen van krijgen. Ik ben met de SNES pas begonnen met gamen. In de ouwe troep daarvoor heb ik dus geen interesse. Na 10 minuten trial ben ik het spel al meer dan zat. Maar er zitten ook een paar toppertjes tussen (zie mijn sig). Over die titels ben ik heel tevreden
     
  13. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook met de snes, maar ik denk dat daar wel niets van zal komen aangezien het van nintendo is. Bohh wat zou ik nog eens graag Donkey Kong 1,2,3 doen :)
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het wel leuk van die echt oude spellen, al hadden ze wel wat goedkoper mogen zijn...
    Ik ben zelf begonnen met de commodore 64.
     
  15. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    5 euro voor een spel vind ik niet duur.
     
  16. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Wormd HD Lijkt me veel leuker!
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Echt, IEDEREEN moet Assault Heroes eens proberen.

    Echt heerlijke, klassieke game, die er nog eens best goed uitziet ook!:thumbs:
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja het is idd. een leuk spel!

    Trouwens, 5 euro vind ik wel veel voor een spel van 25 jaar oud, ik zou zelf zeggen 2,50 ofzo, dan zou ik er ook meer dan 2x zoveel downloaden.
     
  19. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar het schijnt komt Worms HD begin 2007 uit, de rest staat hier
     
  20. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Worms HD sneller dan verwacht op XBLA? [UPDATE]

    Terug in november raakte bekend dat het alom bekende Worms z'n weg zou vinden op de Xbox Live Arcade service. Nadat de franchise iets minder geliefd werd door de verscheidene 3D-games, klonk deze aankondiging als goed nieuws. De kans dat het géén 2D Worms zou zijn, was namelijk bijzonder klein. Team17 vermeldde echter dat ze verder met de ontwikkeling waren dan iedereen zou denken en recent is het extra duidelijk geworden hoe gevorderd het spel eigenlijk is.

    Worms (HD is inmiddels weggevallen) staat namelijk al op Partnetnet, de Xbox Live van debug consoles. Het enige wat er nog aan scheelt is een, volgens Team17, vrij obscure bug, maar voor de rest is de game compleet. Naar eigen zeggen zou het 'maar' enkele weken duren vooraleer Worms voor iedereen beschikbaar zou zijn:

    "The game is now on Partnernet, which is the system all other xbla/360 devs have access to. As far as I am aware, there is only 1 bug remaining (and its fairly obscure!) preventing it from being final. We do anticipate it being with you only a few wednesdays from now. An official announcement should be made at CES in the new year, with release hot on it's heels."

    Gevolgd door twee verdere citaten:

    "I wouldn't say "there are very few" and that there aren't powerful weapons. It's just a case of it being more core Worms than, say, Armageddon. People still have the choice to play maxed out games if they wish, with loads of bananas, sheep and dynamite."

    "The "HD" has been dropped from the title, so it's just "Worms". Note: This doesn't mean any high-def content has been dropped."

    [UPDATE]

    Ten slotte geven we jullie de allereerste screenshots van Worms. Zoals je zelf al kan zien, oogt het best goed, maar dit konden we al verwachten na Lemmings op de PS3. Daarnaast wordt er blijkbaar gehint naar een prijskaartje van 800 MS Points, als het woord van Team17 op dat vlak betrouwbaar is:

    "24th November: No, but I’d expect it to retail for the usual price (cough) which in comparison to some of the stuff on there, might make it very good value."

    Indien dit de waarheid is, dan blijven er weinig redenen over om Worms niet aan te schaffen, zolang de multiplayer naar behoren werkt.

    BRON: http://www.x-power.be/?act=nieuws&content_id=6636&game_id=723
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina