1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zeggen wel dat het verkrijgbaar is op Mega sonic collection voor op de xbox, maar de emulatie is niet echt vloeiend om eerlijk te zijn. Ik zou eerst de demo proberen om te zien of er geen vertraging inzit zoals bij het andere. ze moeten gewoon deel 1 tot en met 3 voor 800 punten weggeven. Anders ga ik het op WII console downloaden. Daar zullen ook megadrive spellen verkrijgbaar zijn.
     
  2. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Vanavond waarschijnlijk Doom op XBLA \o/

    Ik las net het berichtje op de frontpage en ik ben zo blij dat ze er 4 player on-line co-op in hebben gedaan.
    Gaat dolle pret worden. _O_

    Ze hadden er van mij ook wel meteen Doom 2 bij mogen doen, maarja, nu kunnen ze ons straks nog een keer uitmelken.
     
  3. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom lijk mij echt vet, alleen is het zo jammer dat Xbox Live bij mij naar de klote is :'-(
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    doom is stoer,,maar nu wacht ik met smart op tetris,(jep tetrisverslaafd)

    ik heb gelezen dat sensible soccer op xbl arcade komt, 1ste kwartaal 2007!
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  5. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom is nu te downloaden

    Edit: Best wel een grappig spelletje zo
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  6. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit (voor het eerst) zwaar te twijvelen of ik deze arcade moet gaan kopen...

    Heb de demo gespeelt maar die had ik binnen 10 sec. uit :p
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    doom is echt hard!
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik kom het eerste stuk niet door 8) Weet niet wat ik moet doen, iemand enig idee

    Doom ^^
     
  9. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    is doom ook in splitscreen coop te spelen?
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb Doom ook gekocht :) Speelde wel ERG lekker :)
     
  11. basovich

    basovich Guest

    kut spel zeg dat doom:+...speel het liever op de pc, zoals 5-6 jaar geleden :D.
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Doom is echt geweldig, NOSTALGIE :)


    Beste arcade game tot nu toe.
     
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag: TotemBall (gratis)

    vandaag komt de eerste game waar de Xbox Live Vision wordt gebruikt.
    ok.. ok... eerst was er natuurlijk UNO. Maar dit is anders!

    Het is een "eye toy" achtig spelletje waarbij je met je handen allerlij dingen moet doen.

    --------------------------------------------------------------------------------------

    The members of the ancient Ptolmec tribe compose striking and innovative music in TotemBall. When they simultaneously discover gunpowder and barbeque, the explosive results scatter their musical totems across the breadth of the jungle!

    Now Pterry the Pturtle must roll across mountains, islands, bridges, and through giant pinball games to retrieve the lost totems and bring the groovy Ptolmec music back to the party. Using your Xbox LiveĀ® Vision camera, help Pterry recover all the musical totems while moving to the totem beat.


    Move: Control Pterry through this musical platforming adventure using your Xbox Live Vision camera.

    Cooperate: Join in with a friend to juggle your totem collection using the camera and a controller.

    Roam: Use Free Play mode to practice and explore environments without affecting your progress.

    Groove: Sway to the sounds of the music generated in-game by you!

    --------------------------------------------------------------------------------------

    Players 1-2
    Co-op
    Dolby 5.1 Surround
    Custom Soundtracks
    HDTV 720p
    Camera

    Content from Marketplace
    Statistics


    --------------------------------------------------------------------------------------

    Filmpje
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb hem gedownload, ik heb alleen geen camera, dus ik kan hem niet spelen. Maar misschien koop ik in de toekomst wel zo'n camera als er wat coole spellen voor gaan komen. Voor alleen Totemball koop ik geen dure camera, hoewel het me een leuk spel lijkt. Maar jah, hij is nu gratis. Vast in de toekomst ook nog wel, maar ik download hem toch maar voor de zekerheid ;)
     
  15. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand of er misschien ook een arcadestick voor de Xbox 360 komt? Dat lijkt me namelijk wel leuk voor games als Pac-Man, Street Fighter en Dig Dug, en meer van die oude klassiekers. Ook omdat de D-pad van de 360-controller zo slecht is.
    Ik weet alleen dat er een arcade stick is van DoA4, maar die is geloof ik niet te koop in Europa, en ik weet niet of die compatible is met meer dan alleen Doa4 zelf.
    Maar het lijkt me wel leuk als Microsoft gewoon zelf met een arcade stick is die werkt met alle arcade games.
     
  16. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook gedownload, wist alleen dus niet dat het voor de vision camara was, das k*t. Ga iig nog geen camera kopen omdat er zeker wel goede spellen voor uit moeten komen. Volgens mij kan het spel wel van je harde schijf gooien. Mocht het dan toch nog een betalend spel worden hoef je het niet te betalen omdat je het al een keertje gedowload hebt. Dan staat er al zo'n finkje achter. Denk dus wel dat ik het spel weer verwijder.
     
  17. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Die DOA4 stci hebben ze hier bij de MM liggen hoor.
    En die stick komt/is er

    [​IMG]
     
  18. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Hm, maar die is niet van Microsoft zelf, en ik vind hem er ook niet zo mooi uitzien eigenlijk. Ik zou liever willen dat hij er gewoon uitziet als die van DoA4 (die opzich wel goed is, maar ook niet van MS en ik weet niet of die met alleen DoA4 werkt).
     
  19. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Die DOA arcade stick werkt ook perfect met andere spellen. Dus Street Fighter II en Pac-Man enz. kun je er gewoon mee spelen :thumbs:.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Even een vraagje over Doom. Zijn de achievements te halen of zitten er ook onmogelijke of bijna onmogelijke in? Ik wil namelijk elk spel die ik heb zo ver mogelijk uitspelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina