1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, vet Dig Dug is de Aracade game deze week :D Zo even downloaden :D
     
  2. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel soms als iemand een lage ping had, maar verder speelde het wel lekker online
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik wacht nog steeds met smart op tetris,maar die komt volgens mij niet, dan maar hopen op een ander spelletje,gratis hoop ik(net zoals texas hold 'em,die ik gemist had,want toen was ik bij familie :mad: )
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zin om een arcade spelletje te downloaden. Welke is nog meer echt super leuk? Ik hoef geen Street Figther en Geometry wars die lijken me saai. Ik heb zelf al: Hexic, Uno en Texas Hold'em. Welke is dan nog meer echt super leuk? Ik zat te denken aan Doom..

    Welk spelletje komt aanstaande woensdag trouwens uit?
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt absoluut niet wilt dat die Trial Arcade games in je gameprestatie lijst komen (Ik vind het een beetje sneu, maar dat is mijn mening), dan maak je toch even een 2e account waar je die games op kan 'triallen'..

    Zo komen ze niet op je game lijst, en kan je alle games gewoon vantevoren bekijken.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Is er een arcade release lijst? Ben benieuwd wat de komende weken uitkomt, heb net weer even wat puntjes opgehaald, vooral benieuwd wanneer lumines uitkomt. Iemand die iets meer weet?
     
  7. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zenden die Xbox Live Nieuwsbrief wel elkekeer een week tevroeg:

    [​IMG]
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Yeah las em ook net... staat dat Lumines nu te krijgen is.... euh|:-

    Maar dat zou wel betekenen dat we em woensdag krijgen of zie ik dat verkeer?:9
     
  9. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievments: Lumines Live!

    1. Clear "Base" - Clear one round of Challenge Mode "Base". (20)

    2. 20K - Play Challenge Mode "Base" and score 20,000 points. (20)

    3. Time Attack 60sec. : 30 blocks - Play Time Attack Mode 60sec. and erase 30 blocks. (10)

    4. Time Attack 180sec. : 90 blocks - Play Time Attack Mode 180sec. and erase 90 blocks. (10)

    5. Time Attack 300sec. : 150 blocks - Play Time Attack Mode 300sec. and erase 150 blocks. (10)

    6. Time Attack 600sec. : 300 blocks - Play Time Attack Mode 600sec. and erase 300 blocks. (10)

    7. Time Attack 60sec. : 70 blocks - Play Time Attack Mode 60sec. and erase 70 blocks. (20)

    8. Time Attack 180sec. : 200 blocks - Play Time Attack Mode 180sec. and erase 200 blocks. (20)

    9. Time Attack 300sec. : 300 blocks - Play Time Attack Mode 300sec. and erase 300 blocks. (20)

    10. Time Attack 600sec. : 600 blocks - Play Time Attack Mode 600sec. and erase 600 blocks. (20)

    11. Half Million - Play Challenge Mode and score 500,000 points. (20)

    12. Single Lap Quarter Million - Play a Single Lap of the Skin Edit Mode and score 250,000 points. (20)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2006
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Mooizo,

    Precies nog 1300 puntjes over, komt woensdag Lumines erbij:cool: Was al verslaafd eraan op mn psp, potje duurt zo 3 uur, zonder dat je er erg in hebt.
     
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Zekerheidje voor mij..
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Lumines komt woensdag?? \o/

    Vet, op de psp was ik helemaal verslaafd aan deze game en ik denk dat het op de x360 niet anders zal zijn.
     
  13. MeneerStriker

    MeneerStriker Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen, we zitten er nu al zo lang op te wachten. Al zou het me niet verbazen moest Contra er woensdag opstaan. :{
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Man, wat wacht ik lang op dit spel. Stond al in een nieuwsbrief in september dat hij "nu" te downloaden was. Hopen dat het nu eindelijk wel zo is....
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Lees ook op aantal sites, o.a. insidegamer, dat Lumines wel es 1600! punten kon gaan kosten|:- Ik zou zeggen, laat dan maar, pak ik mn psp wel...

    Space Giraffe lijkt me dan veel vetter voor arcade. filmpje zag er VET uit:) Zo weirde Japanse games, met coole geluidjes en effectjes, das helemaal de shit:cool:
     
  16. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Al kost lumines 2000 punten. Ik koop hem.
    Op de psp kostte hij ook 50 euro. En op de 360 heb je wat extra's functies erbij zoals de online mogelijkheden. Op naar woensdag:thumbs:
     
  17. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Op de psp was ie origineel, nu is ie oud. Bovendien teveel punten voor een spel wat ik al eerder heb gespeeld.. en dan moet je ook nog $ voor de skins. 1300 is the max:) anders moet ik zometeen voor elk arcade spel weer een nieuwe kaart halen8)
     
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kost het spel 1200 en er komen dan nog 2 uitbreidingen van 400 pst. En later kun je denk ik nog eventuele skins verwachten.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil Lumines wel graag hebben, maar tis wel een beetje duur
    Ik denk er nog even over na
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina