1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nog iemand een mening over de spellen? Eets heb ik nog niet geprobeerd, maar Pinball viel me wel een beetje tegen. Zelfs als je er 800 punten voor betaald, lijkt het me een karig spel. Er zijn maar 3 tafels, volgens mij ben je daar snel op uitgekeken. De tafel in de trial is maar erg klein ook
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb Pinball FX gekocht, super game, erg leuk online in de Multyplayer.
     
  3. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gekocht. Lekkere graphics en leuke kasten. Ben nu even aan het uitvogelen hoe je alle 'missies' moet doen.
     
  4. Medigan

    Medigan Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb hem ook gekocht! Best wel verslavend spelletje, ook best wel lastig wil je alle achievements halen.
    Dat er maar 3 kasten zijn vindt ik niet zo erg. Vroeger kreeg je op de pc spellen waar maar 1 kast opstond waar je volle prijs voor moest betalen.
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag die boom boom rocket en heb me toch werkelijk een uur geamusseerd (de demo heb ik alleen he)
    Ga zeer waarschijnlijk de echte game kopen !
    Geweldig!
     
  6. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat een geweldig spel dat Pinball..
    Gisteren gekocht en ik heb me echt al uren vermaakt. Multiplayer is ook wel leuk, met z'n vieren aan een kast beginnen en kijken wie het eerste een bepaald aantal punten haalt.

    Gisteren een ranked match gedaan tot 50mln punten. Lag de hele tijd achter, tot ik een bepaalde missie behaalde en in 1 klap op 50mln zat..
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hoe kan ik makkelijk die achievements halen van die Pinball, ik heb er maar twee gehaald. Gister en vandaag lang gespeeld, nog steeds niets behaald.

    Weet iemand dat?
     
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er inmiddels 5.. Je moet bepaalde missies voltooien..
    Degene die ik gehaald heb waren meer puur toeval dan dat ik ze gericht heb gehaald.
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Watvoor missies dan? Ben geen enkel missie tegen gekomen. Het is maar gewoon flipperen, of zie ik het verkeerd?:confused:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jammer dat ze pinbal FX je verplichten om met de trigger te spelen (wat ook wel logish is...) maar ik had ook graag een knoppen functie er in gezien.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nog maar een vuurwerkje voor Boom Boom Rocket _O_. Allen het 4 na laatste level is zoo ontzettend bagger. Het muziek loopt daar zo beroerd mee met de explosies.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb alles op Hard uitgespeeld, maar bij 4 liedjes kan ik het vuurwerk maar niet vinden :'-( :x
     
  15. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee het is niet gewoon maar flipperen, als je bepaalde opdrachten voltooid (bepaalde dingen raakt in een volgorde) krijg je veel punten.

    Met gewoon flipperen haal je ook wel punten, maar als je gericht flippert gaan je punten sky-high
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    muahahah Ik heb em eindelijk!:cool:

    [​IMG]
    Suma Cum Laude
    Get an "A" rating for any song on Hard. 20 G

    \o/

    Nu nog 3 vuurwerkjes vinden :9 Was daar maar een soort walkthrough voor
     
  17. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0

    Die artifacts verzamel je in die geheim agenten flipper.



    Eindelijk een leuk flipperspel voor de 360 :) [ had gehoopt dat die Gotlieb flipperverzameling (een PSP spel) op de 360 zou uitkomen eigenlijk! ] Als je het een beetje knullige kast keuze menu bekijkt lijkt het me toch dat we wel meer kasten kunnen verwachten? Waarom anders de kast naam als tekstregeltje met een hoop lege ruimte er onder?
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is eindelijk zo ver, Catan op de 360!

     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb Catan nog nooit gespeeld, maar ik ga het zeker een kans geven. Zoveel mensen zijn er enthousiast over dat ik wel benieuwd ben
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ga Catan zeker kopen, heb het bordspel MEGA veel gespeeld. Al vanaf 1994(?) toen het net uit was. Ik heb het spel dan ook in het duits staan, het was toen nog niet vertaald. Vind het alleen super jammer dat de expansions niet in de XBLA game zitten...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina