1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik, maar ik had hem gelijk gekocht, niet eerst getest
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nee, hij staat ook niet (meer) bij featured downloads. Baal er echt van, maar als dit een verkoopstunt is laat ik mij hierdoor niet overhalen.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij de trial schijnt er een technisch probleem te zijn. Ik las dat je achievements kon unlocken in de trial versie. Dat hoort natuurlijk niet. Of dit waar is weet ik niet. Zelf had ik gelijk de full game gekocht, echt wel tof spel :thumbs: Ik was niet bekend met het spel, dus eerst de tutorial gedaan. Daarna gelijk een potje online gedaan. Wat denk je? Gelijk gewonnen!! Ik ben denk wel een talentje ;) Maar het was waarschijnlijk beginnersgeluk. Potjes duren best lang, dus ff tussendoor spelen gaat niet. Maar ik ga dit spel wel vaak spelen denk, ik was iig positief verrast
     
  4. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Trial is weer te downloaden! Heb het net ff gespeeld en het beviel me wel. Ga hiervoor voor het eerst MS points kopen.
     
  5. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Catan echt leip veel gespeeld als bordspel dus zometeen maar even de demo checken en kijken of ik online net zo hard own als op het bord8)
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Demo vind ik dus echt geen klap aan :eek: Doe mij maar het bordspel, geeft toch meer sfeer dan dit....
     
  7. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo nou 3 keer uitgespeeld, vind het wel goed zo. Heb net even puntjes besteld en hopelijk kan ik morgen de hele versie spelen. Wie morgen zin heeft invite me dan maar :)
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Had nog nooit het bordspel gespeeld, dus was wel benieuwd waar al die Catan "fuzz" over ging. Erg leuke demo, leuk spel ook. Ik weet nog niet of ik de full version ga kopen, maar de demo heeft in ieder geval een goede indruk achter gelaten.

    Wat ik altijd beter vind bij bordspellen in het "echt" is de interactie tussen mensen. Dat maakt het zo leuk en ik kan me voorstellen dat zoiets minder is als je online aan het spelen bent...
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja maar het blijft goed overeind als er minstens 2 mensen zijn met voice chat.
     
  10. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen last van lag bij catan? Soms duurt het zoooo lang voordat de ander weer aan de beurt is.
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    1 keer gehad, maar toen had die spelen ook alleen 1 rood streepje in de lobby. Dus dat zat er aan te komen...
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tot nu toe nog geen last gehad van lag
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    waarom geen multiplayer op een xbox, dat had het voor mij geweldig gemaakt!

    dit vind ik toch wel heel jammer...
     
  14. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan zie je de kaarten van elkaar toch?
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd, ''okee jongens, eventjes ieder een andere kant op kijken 8)''. Zo had ik zelf nog niet eens gezien...
     
  16. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een potje online gespeeld en daar was zo veel lag dat we gewoon met zn allen besloten te stoppen daarna niet eens meer geprobeerd. Binnenkort maar weer eens kijken.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dan vergeet die ander gewoon dat hij aan de beurt is of hij doet lang over zijn beurt want ik heb nog helemaal geen last gehad van greintje lag.

    bij een turnbased game als dit moet je de lag nie merken want bij lag heb je hooguit 3-5 seconden vertraging in het allerergste geval en dan nog zou dit spel speelbaar moeten zijn
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    LOL.
     
  19. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hey iemand hier die ook Poker speelt!? Vindt t wel gaaf om te doen, maar dan vooral van de invitational tournaments.. anders zie ik te veel all-inners! :)

    Heb nu alleen wel 4 potjes achterelkaar gehad dat of de xbox vast liep, of ik uit het spel gezet werd, of iedereen dropt en dan alsnog verliezen! Was wel kut wat dat heeft me dus wel 16.000 gekost!! :mad:
     
  20. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enige informatie of er woensdag toevallig nog een tweede arcade game naast Double Dragon komt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina