1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat zie ik nu op een ander forum *)

    Ik heb het hieeer vandaan. Daar staan ook screenshots bij. Ik hoop dat het hier ook zo is!

    Edit
    Sorry laat maar is weer US only... #@&@#&#
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Niet erg, dan downloaden we hem met onze US account. ;)
     
  3. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar toch jammer dat ze hem niet gewoon ff op de Europese marketplace zetten. Hiermee sporen ze alleen maar het maken van extra accounts aan :confused:.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Worms gisteren uitgespeeld _O_. Challange 20 was 1 vs 6 worms 8). Ingegraven en de Sudden Death overleeft.

    200/200
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Eerste beelden van Prince of Persia Classic

    Chek voor screens en filmpje.
    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5781

    Een tijdje geleden kon je al lezen dat de game Prince of Persia Classic naar de Xbox Live Aracde zou komen. De game was gespot op een Duitse 'rating-site.' Inmiddels is het bestaan van Prince of Persia Classic officieel bevestigd. Prince of Persia Classic zal een remake worden van het orgineel uit 1989.

    De game wordt geproduceerd door Gameloft. Gameloft heeft de klassieke zwart-wit versie van Prince of Persia voorzien van Sands-of-time-achtige kleuren. De gameplay zal grotendeels identiek zijn aan het origineel. Wel zal de prins wat meer moves en betere animaties kennen.

    Prince of Persia staat bekend als één van de moeilijkste spellen allertijden. Dit komt omdat de game geen gebruik maakte van saves of checkpoints waardoor je het spel in een keer moest uitspelen. Gameloft weet gelukkig te melden dat ze voor Prince of Persia Classic wel checkpoints hebben toegevoegd. Bovendien zal de game drie speelmodi bevatten. De story mode, time trial en survival mode. De survival mode is eigenlijk de klassieke storymode waarin je maar één leven hebt.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Kan iemand mij wat meer vertellen over Catan? Ik zie al meerdere mensen die dat spel hebben en punten scoren, maar ik weet er niet veel over. Ik heb de trial versie wel, maar ik snap er alleen nog niet zoveel van? Is het de moeite waard?
     
  7. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies helemaal mee eens. Wat is het probleem. Ze kunnen dit keer niet komen met dingen als licentie problemen aangezien het in-house bij MS is gemaakt. Vind het echt zo knudde dat die Amerikaanse gamers zoveel meer krijgen.
     
  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens je het spel kent, is het zeker de moeite waard! Ik heb het echt al veel gespeeld sinds ik het heb! Het leukste is natuurlijk te spelen met Belgen of Nederlanders, dan kan je nog wat lullen ondertussen.
    En zorg zeker dat je alternatieve muziek/mp3speler heb aangesloten op je 360, want de muziek trekt op niets!
    Moest je de full version kopen, voeg me maar toe! Dat geldt trouwens voor alle nederlandssprekende mensen hier :)
     
  9. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel een beetje snapt is Catan erg vermakelijk. Het komt er in het kort op neer wie er het eerst 10 punten heeft. Deze punten kan je verdienen door de langste straat te hebben, het grootste leger, aantal huizen/steden.
    Om deze te verdienen moet je gebruik maken van grondstoffen die op de kaart liggen.

    Ik had het spel nog nooit gespeeld, maar het is zeer snel te leren. Ik vind dit 1 van de arcade games die wel het geld waard is.
     
  10. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag mensen toevoegen die heel vaak online zijn.Met Xbox live arcade enzo.Wil je dan misschien ook je spellen opschrijven?Dan kan ik kijken of we bijna dezelfde hebben
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    DOOM
    Worms
    Hexic HD (?)
    Texas Hold'Em
    UNO

    Dit zijn de full arcade games die ik heb, Catan heb ik alleen trial van. Ik denk dat ik morgen de volledige versie wel ga kopen als ik MP heb.
     
  12. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de volgende full arcade games Catan, Uno, Texas hold'Em, Pinball Fx en hexic HD
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Worms
    Bankshot Billiards 2 (miskoop...)

    3D Mini Golf _O_ Lachen spel, moet alleen nog 3 online games hosten en 1 online game winnen, dan 200/200
    Beetje jammer dat iedereen nu de truukjes van elk level weet :9
     
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja zat er wel aan te komen. maarja is bankshot billiards zo slecht ?
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb iets van 25 XBLA games full version, dus ik ga ze niet opnoemen.

    Enne, Catan is echt de moeite waard!
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    van goed naar slecht wat ik zelf heb:

    Marble Blast Ultra
    Doom
    Worms
    Hexic
    Uno
    Feeding Frenzy
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Feeding Frenzy ftw :9. Is juist 1 van mijn favoriete spellen, ik vind hartwood harts minder en doom en worms zijn idd super :)

    Ik heb ook 20 arcade spellen ofzow waarvan ik feeding frenzy, uno, doom, worms en pinball de boeiendste vind.
     
  18. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb rond de 25 arcade games (er zitten helaas wel paar miskopen tussen)
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mijn full arcade games,

    Bankshot billiards
    Marble blast:ultra
    Street fighter
    Mortal kombat
    Uno
    Zuma
    Cloning Clyde
    Lumines
    boom boom rocket
    Geometry wars.
    Pinball FX
    Worms HD
    Doom
     
  20. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    marbleblast
    worms
    catan
    small arms
    hexic
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina