1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie er al?
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Sinds 11:00 uur jah, ik heb net ff gespeeld. Ik ben er best over te spreken, het speelt lekker weg. Als je gewoon oplet val je niet zo snel te pletter. Heb net de eerste 3 levels gehaald, maar nu wordt het vechten al een stuk lastiger. Je moet je aanvallen goed timen. In ieder geval een aanwinst voor de arcade
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    En kun je die tijdslimiet nou uitzetten?
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Volgens IGN krijg je na een uur een cutscene dat je het niet gehaald hebt, maar dan kun je vervolgens wel verder doorspelen, je mist alleen een bonus ofzo.
     
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je wel de prinses nog redden dan? Ben nou bij het 4e level, wordt al wat lastiger.Ziet er wel mooi uit hoor en de bewegingen zien er ook goed uit. Alleen het vechten vind ik nog wat lastig. Met name het verdedigen.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je schijnt op wonderbaarlijke wijze toch de prinses te kunnen redden als je het niet binnen een uur redt
     
  7. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die in de Wine Cellar zit, net na dat level met de chief guard? Je komt daar op een bepaald moment aan een diepe afgrond, die te groot is om te overbruggen, en je 'vlindertje' zegt dat je naar beneden moet gaan. 2 verdiepingen onder je is er wel een gang, maar als ik me laat vallen grijpt hij zich daar niet aan vast en valt hij dus helemaal naar beneden.

    Iemand die weet waar ik het over heb? Ik weet helemaal niet meer hoe ik daar jaren geleden voorbij ben gekomen, dusja :).

    edit: woops, nevermind, ik zat dus de hele tijd al op de verkeerde knop te rammen.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heeft PoP 360 geen eigen topic inmiddels? En hoe zijn de verdere indrukken jongens? Positief? Ga in ieder geval de demo downloaden... als ie een beetje positief overkomt wordt dit volgens mij een must-buy.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben er behoorlijk positief over, heb nu 8 levels gehaald en heb nu 6 achievements binnen (70 punten). Het uur zit er inmiddels op, maar na de cutscene kan je gewoon verder waar je gebleven was. Grafisch is het zeker 1 van de beste Arcade titels. Zoals je gewend bent van Prince of Persia zijn de animaties zeer indrukwekkend. Qua gameplay speelt het lekker. Je hoeft niet per se op een randje te gaan staan. Als je een beetje in de buurt staat, beweegt de prins er zelf naar toe als je bijvoorbeeld op de springknop drukt. Het klimmen en klauteren is wel goed uitgewerkt net zoals de gevechten. Het is echt een beetje wennen, maar je moet wel vechten met een idee. Gewoon alleen de X knop inrammen helpt niet zoveel. Je moet op de juiste momenten blokken en dan een tegenaanval inzetten. De replay is niet hoog, omdat er voor de rest weinig extra's bij zitten alleen een Time Attack en Survival, maar het spel blijft hetzelfde. Dat zijn volgens mij spelmodes voor de Die Hard PoP spelers. Maar een leuk singleplayer avontuur is het zeker :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  10. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel jammer dat als je ergens moeite voor moet doen dat je maar weinig punten voor krijgt.Doe dan 50 punten in plaats van 10:)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Edit: Laat maar...
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom deel 2?

    ten eerste normaal begin je bij 1

    en deel 3 was sowieso de beste dus kies dan of het eerste deel, of het beste deel
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    zelf vond ik deel 2 1 van de Beste sonic series ooit heb het erg veel gespeeld zou wel mooi wezen als die op XBLA komt zeker een instabuy :p en volgens mij ik weet niet meer zeker maar in Sonic The Hedgehog 1 was aleen Sonic en er was geen Co-op enzo Sonic The Hedgehog 2 heeft dat zeker wel, als het online gaait ga ik het dagelijks denk ik wel online spelen :p
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Vind ik ook niet zo gek, deel 2 is een stuk beter dan deel 1, en ik vind het ook wel duidelijk beter dan deel 3, volgens mij is dat ook wel de gemiddelde houding die er destijds heerste.
    Ben zelf meer benieuwd naar Streets of rage 2 voor de XBLA, die komt er namelijk ook aan.
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou Mario nog ooit op XBLA komen?
     
  17. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet aangezien dat puur nintendo is.
     
  18. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind PoP super top. Heb gisteren even de demo gespeeld en het is alsof je een X aantal jaar terug in de tijd gaat. De Graphics zijn natuurlijk een factor 1000 beter maar het speelt zoals de originele. Gewoon een lekkere game voor een verloren uurtje. Ik ga de full kopen iig..

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wow, SoR2 op XBLA? Dat zou echt machtig zijn, zeker in co-op! :D
     
  20. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina