1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat KALOKI spel en vond 't NIKS, veel te lineair (bouw dit, dan dat, haal dan dat eerstgebouwde weg .... enzovoorts). Band of bugs is van dezelfde lui als KALOKI, vandaar dat ik 't niet genomen heb dat spel. Vraag is dus; moet in Band of Bugs tóch nemen?
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Beste spel wat ik op de Megadrive had! Kan niet wachten tot hij op live verschijnt!
     
  3. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin die "nieuwe" prince of persia wel leuk. Wat betaal je hier voor? (omgerekend in euro's dan he).
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    eurootje of 75,-

























    :+
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jeerrrrright. Ik denk eerder ongeveer een 10tje.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    800 Microsoft Points = EUR €9.30
     
  7. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Megarace lijkt me ook tof als het op xbox live arcade kwam.Die heb ik vroeger heel vaak op de PC gespeeld en dan deel 1 ofzo
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Nog een Megadrive-speler! :)

    Robocop Vs. Terminator was ook gaaf, Terminator 1 trouwens ook! Ken je die games ook? :)

    Was zo gaaf, als je op 'C' drukte :9

    Ijzeren buizen waar je mee kon meppen, messen die je kan gooien, dubbele vage eindbazen!

    Weet nog steeds dat dat skatertje op iemand zijn schouders kon zitten en hem dan ging beuken ofzo :9

    Vet Heerlijk!
     
  9. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje tussendoor over die points. Ik heb vandaag 2100 points gekocht en die code proberen toe te voegen. maar elke keer geeft ie aan dat het geen geldige code is. Ik heb eht 10 keer gecheckt en geprobeerd maar blijft idie foutmelding geven:confused:. weet iemand hier een reden voor?
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk nog veel verschil in gamerpoint-kaarten prijzen bij verschillende winkels?

    Zie ook even de vorige vraag van Wacko.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, volgens mij zijn ze overal gewoon 24.99 :'-(
    Weet je zeker dat je je mss niet hebt vergist door per ongeluk een nul ipv een 'o' in te typen. Dat was bij mij iig het probleem; ik had gewoon verkeerd gelezen wat er stond (kan ook met andere letter of cijfer combinaties gebeuren denk ik, maar ik weet zo ff niet welke :9)
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378

    Als je die Terminator spellen erg leuk vond moet je echt Terminator op de Mega cd proberen. Die is nog veeeel beter. Maarja dan heb je wel een Mega cd nodig. (ad-on voor de megadrive)
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat ding ken ik, had namelijk toen een Sega Megadrive 1, dat was zo'n rechthoeking ding :)

    Voor die Mega-CD had je toen die Megadrive 2 nodig, die was meer vierkant.. :9

    jaja, weet het nog allemaal!

    Hoe oud ben jij dan Sen? :)
     
  14. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles geprobeerd wat ook maar enige twijfel kon opleveren. Maar niks werkt. En teruggaan naar winkel gaat ook niet helpen natuurlijk. Die gaan denken dat ik ze wil belazeren.:mad:
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    spaties (aan het eind) hoofd/kleine letters? Anders kan je nog proberen micrsoft te bellen, misschien kunnen die kijken of het nummer echt al gebruikt is...
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378

    Klopt niet helemaal wat je zegt. Er is namelijk ook een Mega cd 1 en 2. Mega cd 1 past juist mooi bij de megadrive 1. Maar ik heb zelf een megadrive 1 gecombineerd met een mega cd 2. Dan heb je een soort extra hulpstukje nodig. Is best een leuk ding. Ook om wat van die aparte Full motion video (FMV) spelllen op te spelen. Night Trap bijv. Dat is echt lachen.

    Ik ben 22.
     
  17. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf heb net kunnen ruilen voor een andere prepaid card. Werkt die neiuwe ook weer niet:mad: Ik snap er nou echt helemaal niks meer van
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Sen, dat model voor de Megadrive 1 ken ik helemaal niet :\

    Geloof je verder wel hoor, alleen was ik best een fanboy toen :9

    Vaag dat ik die niet ken!

    Ken je die 32X ook? die kon je er toen opzetten, in de cartridge-houder?

    of X32 ofzo..
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja die heb ik ook de 32x, was enorm geflopt destijds, zijn nog geen 30 games in Europa voor uitgegeven. Heb iets van de helft daarvan. Google eens op Mega cd 1 voor een plaatje, hij is mooier, maar duurder dan de bekendere mega cd 2.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina