1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Werd eens tijd :eek:
    Als ze het nu ook nog eens gratis maken... :9
     
  2. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer kwam sonic nou uit?
     
  3. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    zou er ook een keer een monopoly bordspel uit komen?lijkt me ook wel grappig
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nee, maar ik kan je wel het spel Culdcept Saga aanraden. Binnenkort komt het uit als volledige game op de 360 in Amerika. Er is geen Europese release geplanned, maar misschien is hij wel regiovrij.

    Dat spel lijkt erg op een kruising tussen monopoly en magic the gathering. Ik vind het echt een aanrader. (heb deel 1&2 op de Saturn en Dreamcast)
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Beste mensen, zijn de regels van Carcassonne XBLA aangepast ofzo? Ik heb zelf ook dit bordspel (de stad, luxe doos en houten stukken) en een paar regels zijn toch echt wel anders. Wegen worden bijvoorbeeld dubbel geteld vanaf 3 stuks lengte. Ook mag je geen punten vangen (mannetjes inzetten) als je met je eigen kaart een gebied "dicht" legt.

    EDIT: Ik moet wel zeggen dat ik Carcassonne lekkerder vind wegspelen dan Catan op XBLA.
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De regels zijn min of meer hetzelfde als het bordspel mist je de rules op US zet ipv international.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand hoe ik deze games offline kan spelen. Als ik niet met het internet verbonden ben staat er steeds dat ik de trial version heb en dat ik deze moet unlocken om de hele game te spelen, maar ik heb ze allang gekocht...
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat kan meerdere oorzaken hebben. Heb je ooit een gerepareerde xbox 360 terug gehad? Als dat het geval is, dan zijn alle games die je voor die tijd gekocht hebt trials geworden. Je kunt de helpdesk bellen en met flink wat geduld wordt het wel opgelost.

    Andere mogelijkheid, je hebt ze bij een vriend gekocht. Dan heb je gewoon pech, je kunt er verder niets aan doen.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijne is wel eens gerepareerd (of een nieuwe gekregen),maar dat is al een tijd geleden. Verder heb ik daarna gewoon thuis nog meerdere games via XBL Arcade en ik kan er geen enkele spelen als ik offline ben. Als ik online ben kan ik gewoon alle games helemaal spelen.
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik denk toch dat het te maken heeft met het wisselen van de xbox 360 na de 'reparatie'. Bel Microsoft en leg het probleem uit. Ik heb dat toen gelijk nadat ik mijn xbox 360 'terug' kreeg aangekaart. Met drie telefoontjes heb ik toen al mijn punten terug gekregen.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok het zelfde geld btw met gedownloade content. Deze kan ik ook niet gebruiken zodra ik offline ben.
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat klopt dan logischerwijs, tenminste alleen downloaded content waar je voor betaald hebt.
     
  13. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg ik dan 700 euro terug? heb alle arcade games.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je mag het ook aan mij geven?! 8)
     
  15. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    :confused: Geld te veel of zo :b: Maar ze geven idd de waarde terug in punten, maar dan moet je ze wel eerst bellen. Ik wil hun reactie wel eens zien als jij belt en dan zegt, ik heb alle arcade games :+
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle arcade games? wtf..
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ze geven idd. de waarde terug in punten. Ik kreeg voor iets van 85 euro aan punten terug toen.
     
  18. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik lees de berichten hier net en heb bij mijn xbox die ik vorige week van reparatie terug heb gekregen even gekeken. Als ik offline ben zegt hij dat alle games trials zijn en ik ben ook gedownloaded content kwijt. Ik ga zo meteen dan eerst maar eens bellen.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Is d'r nu al iets bekend over castle chasers?
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal straks even bellen, kijken wat ze zeggen. Misschien krijg ik wel 70.000 aan punten terug:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina