1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    en wtf ga je er dan van halen, ik neem aan dat je bij veel spellen al 200/200 hebt
     
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kan ik toch elk volgend arcade spel wat uitkomt gratis krijgen
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Jep, je bent natuurlijk niet verplicht dezelfde games terug te kopen. IK heb zelf een beetje half om half nieuwe en oude gekocht.
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er nog een arcade game morgen?
     
  5. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat de orginele sonic game op xbla komt vandaag, plus nog een ander spel.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    En iemand al gechecked?
     
  8. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Golden Axe en Sonic the Hedgehog.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Cool Golden Axe :) Van Sonic ga ik dan alleen de trial spelen. Ik heb hier voor de Gamecube de Sonic Mega Collection liggen, dus dan is kopen overbodig
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    apart is dat toch..

    Sonic op een Nintendo kunnen spelen.. :)

    blijf het vreemd vinden ;)
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh mijn God, ik heb allemaal rode lichtjes. Dat wordt dan Microsoft bellen
    En dat terwijl er allemaal vette content aan zit te komen...
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    200 Gamerscore op Sonic The Hedgehog oh wat was dat simpel man ookal heb ik het origineel heel vaak gespeeld maar ik had toch liever deel 2 eerlijk gezegt... achja misschien komt die later nog wel
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoe kan je arcade games nou kwijt zijn als de box terug komt van reperatie :confused:
    Je stuur de hardeschijf toch niet mee!
     
  14. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    staat nu ook op xbox live een filmpje met aankomende arcade games zitten wel leuke tussen straks effe puneten kopen in de winkel voor sonic
     
  15. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Die geef je ook niet mee.Die moest ik er ook afhalen toen mijn xbox weg moest:'-(
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Moet je ze even opnieuw downloaden (ms onhoudt of je al betaald hebt), dan werken ze ook offline weer. Komt door de drm
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Soms moet die wel mee gestuurd worden ;)
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Lange Jan, dat vragen ze je wel te doen als fix ja. Heb al bij meerdere mensen gehoord dat het niet werkte. Bij jou werkte dat kennelijk wel??
     
  19. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik al gedaan maar ik heb er nog steeds drie die als trials staan als ik offline ben. De drie games zijn Frogger, Pac-Man en Street Fighter 2 HF.

    Ik werd wel pissig toen ik Microsoft belde. Ik moest eerst al 20 minuten wachten voor ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg. Toen moest ik mijn gegevens opnoemen voor ze me konden helpen en opeens zegt die vrouw dat het telefoonnummer dat ik opnoem niet klopte. Ik noemde toen mijn oude nummer op dat ik al meer dan een jaar niet meer heb en toen klopte het wel. Vervolgens moest ik mijn geheime vraag en antwoord opnoemen anders kon ze me niet verder helpen. Dit heb ik nog nooit eerder hoeven te doen als ik belde en ik dacht altijd dat Microsoft de vraag moest stellen en dat jij dan het antwoord moest geven. Uiteindelijk zegt ze dat ze me mag helpen. Nadat ik alles had uitgelegd moest ze even overleggen en ik werd weer 5 minuten in de wacht gezet. Toen kreeg ik te horen dat ik mijn gamertag moest recoveren en dan moest het zeker weer werken. Dit heb ik inmiddels gedaan en nog steeds werken die 3 games offline niet.

    Weet iemand wat ik nu moet doen? Opnieuw downloaden en gamertag recoveren helpt allemaal niet en na 2 keer Microsoft bellen ben ik nog niet veel opgeschoten.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heeft iemand nog een mening over Golden Axe? Ik heb er nog wel positieve jeugdherinneringen over, maar wie weet valt het bar tegen. Meestal zijn de dingen die je vroeger tof vond, nu helemaal niet meer zo tof
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina