1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    probeer de trial game zou ik zeggen
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Kan niet, Xbox is vanochtend stuk gegaan. Iedereen lijkt wel een keer aan de beurt te komen
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    mooie timing dan :+ ik zal Golden Axe zo wel even spelen

    Nou ik vond het niet echt een leuk spel eerlijk gezegt het is teveel herhalend ik bedoel in de 1e paar levels kreeg ik dezelfde gastjes steeds op me af ik beuk ze steeds en ze zijn dood en dat herhaal je dan de heletijd ik weet niet of er wel eind bazen inzitten ofzo maar het spel lijkt me maar te makkelijk en gewoon te saai ik ga hem toch maar niet halen :p
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Tja, ze hadden beter deel 3 kunnen nemen, die is een stuk afwisselender. Ik twijfel nog of ik hem ga kopen. Vind hem wel een stuk beter dan bijv. double dragon.
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    In het filmpje met de aankomende arcade titels laten ze niks zien van Streets of Rage 2 :mad::'-( Ik dacht dat die er ook al bijna aankwam :confused:
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Bron:
    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6846

    Puzzle quest schijnt erg goed te zijn \o/ !
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maar Hexic 2 iig wel :cool:. Dat word weer een pracht spel :D
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ligt een beetje hoe het vechten in elkaar steekt. Double Dragon vond ik gewoon niet lekker spelen, dus die had ik dan ook niet gekocht. Maar de Turtles vond ik bijvoorbeeld dan wel weer geweldig. Dat is ook zo herhalend als de pest, maar het speelde wel lekker weg. Komt Golden Axe in de buurt van de Turtles? Als dat zo is, lijkt het me wel een aanschaf waard. Zit er trouwens nog online multiplayer bij?
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat lieten ze mij ook doen, werkte toen ook niet. Is een standaard procedure. Gewoon geduld hebben en blijven bellen, het komt goed.
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het een stuk leuker dan turtles, het vecht wat lekkerder IMO.
    Er is een online MP, maar die is slechts 2 player.

    Het gaat trouwens om de arcade versie van Golden Axe, en niet de bekendere Megadrive versie. Deze is mooier, maar korter.

    Het spel is erg kort moet ik wel waarschuwen, je vliegt er door heen. Maar het is wel een goede port.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Turtles was ook maar een half uurtje, dus dat is geen punt voor 400 punten
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    het is een beetje zoals TMNT ja maar dan met meer combos en de enemies zijn wat slimmer
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zeker voor Puzzle Quest: Challenge of the Warlords. Die game is echt briljant! Ben er nu mee bezig op de DS en het is ZO verslavend. Denk aan Bejeweld, maar dan met RPG elementen. Het is echt onwijs tof :D Meteen de full game halen als íe er is :D
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Sonic en golden axe zijn beiden leuk, al ben ik bang dat golen axe weinig replay value heeft. Ik moet alleen nog de local co op achievement, de rest was echt een eitje.

    en sonic moet ik er nog 1 het spel uitspelen in 40 minuten, ik denk dat dit best lastig kan worden. Ik vermaak me iig prima
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mensen wanneer komt Puzzle Quest eigenlijk? Ik heb daarvan de demo op de PC gespeeld en die game kan ik echt aanbevelen (zeker als je van de combinatie met fantasy houdt).

    Sonic is nog verbazendwekkend leuk na al die jaren. Golden Axe is wat minder goed verouderd IMO. Nog steeds leuk (ik weet niet hoe vaak ik deze game op mijn crappy pc heb uitgespeeld), maar mijn voorkeur gaat toch uit naar SoR2 als die uit gaat komen op XBLA.
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zeker een supergame! Van de maker van de Warlords en Warlords Battlecry series, mijn favoriete PC games. Speel nu ook de PC demo en kan niet wachten tot hij op Arcade komt! Volgens het officiele forum duurt dat alleen nog wel een paar maanden voor Puzzle Quest er is.
     
  17. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    :)ik wacht nog steeds op bomberman
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    en wle online want als je dat al ziet op de pc hoeveel mensen bomberman spelen :) zal dat ook wel een grootte hit worden op de 360
     
  19. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Pff, deze games echt doodgespeeld op de megadrive. Golden Axe heeft in principe weinig replay value, hoewel ik het samen met een vriend altijd wel leuk bleef vinden. Ga deze games echter niet van XBLA trekken, als ik ze wil spelen haal ik m'n megadrive wel van zolder...
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik ook! Had het op de xbox1 via een emulator echt geniaal met zijn 4en :D

    En nu dan via live _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina