1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De meeste zeggen me eigenlijk niks, maar volgens mij staan de belangrijkste er wel tussen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetjargon
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.704
    Leuk Bevonden:
    17.922
    Heeft iemand Sonic trouwens? Zo ja, zit er een beetje veel levels in? Ik heb me best wel vermaakt met de trial in ieder geval. Helaas kom ik 50 punten te kort (as usual, precies de bedoeling dat je precies te kort komt, zodat je meer punten moet kopen |:-), dus ik wil graag weten of het me nieuwe punten-investering waard is. :+
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij kan je Sonic wel in 2 uur uitspelen, het zijn hele goede maar wel korte spellen. Maar voor 400 punten haal je een topper in huis
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.704
    Leuk Bevonden:
    17.922
    Ok, dan koop hem zo met de creditcard. Ik hoor het wel weer van me pa als ie merkt dat er weer wat vanaf is. :p
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je kan Soic wel een stuk sneller uitspelen.

    1 van de achievements is speel het spel uit binnen 40 minuten, en dat is goed te doen.
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Maar echt kort vind ik het toch zeker niet. Zou zeggen dichter bij die 2 uur dan de 40 min. als je geen Sonic veteraan bent.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.704
    Leuk Bevonden:
    17.922
    Ok, ik heb Sonic dus gekocht, en ik vind de game best wel pittig hoor. Vooral die achievements dat je het lvl onder bepaalde secondes moet gaan halen, men ik haal die onder de 80 sex achievement maar niet hoor. :p
     
  8. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu Bomberman Live aan het downloaden! Als iemand zin heeft in een potje, add me maar :D BOMBERMANN!!!
     
  9. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Lache :+ zodra ik thuis ben van mn werk ga ik m zeker downloaden
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben hem ook aan het downloaden Bomberman :D:D




    nog ff wat extra informatie:

    Arcade: Bomberman Live and Yie Ar Kung-Fu

    Content: Bomberman Live
    Price: 800 Microsoft Points
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: E (EVERYONE) COMIC MISCHIEF, TOBACCO REFERENCE] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 2-8, Local Multiplayer 2-4, HD (High Definition), Xbox LIVE Vision. The award-winning hit Bomberman has gone live - Xbox LIVE! The full version of this classic game has eight exotic arenas where you can battle with up to eight players over Xbox LIVE! Customize your very own Bomberman with any of over 10,000 unique combinations. Unleash your fury using all your favorite power-ups to emerge victorious and prove who's best! There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/Live/accounts.

    Content: Yie Ar Kung-Fu
    Price: 400 Microsoft Points
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: E10+ (EVERYONE 10+) CARTOON VIOLENCE] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 1-2, Local Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Take down your opponents and claim the Martial Arts Championship. Full version includes all opponents, Xbox Live leaderboards, Multiplayer, and brand new achievements to prove your might. Will you fight like a tiger or run away in shame? There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/Live/accounts.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bomberman is de bom :cool: Geweldig spelletje om met je vrienden/in te spelen.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hebben jullie ook al zo'n clint eastwood gezicht als eerste gekregen? Hoop het niet want anders gaan alle bombmannetjes op elkaar lijken omdat we allemaal de zelfde spullen hebben.
     
  13. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    eens wat punten kopen ergens :) bomberman here i come !
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mmja denkt het wel dan :+. Maar er zijn genoeg dingetjes waarmee je je poppetje kan veranderen.

    *Is nu ballerina 8)

    Zonet een dikke 2 uur met me broer en zijn vriendin zitten te bomberren, en geweldig _O_. Zo'n simpel spel en zo tof om met een paar man te doen. Vind het alleen jammer dat ik maar 3 controllers heb
     
  15. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdien je ook spulletjes met online wins? :) die ene mode met al die powerups in het midden is zo vet :D
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kun je met het stuurtje en de Gitaar vaN GHII denk je ook Bomberren? :9

    *gaat M$ points kopen :cool:
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha denk het niet, kzie er geen optie voor. Ook al is het alleen de D-pad en de A knop wat je gebruikt.

    *DulleNL, zie je dan wel op Live. ff bomberren :cool:
     
  18. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus bomberman is uit :) Super, kan niet wachten tot ik thuis ben om het te downloaden!!
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Met de X knop kan je een bom weggooien. Je moet wel eerst een power-up voor vinden :+ .

    Wie doet er vanaaf mee met achievements glitchen? en natuurlijk ook gewoon spelen :p .
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh ik zag dat al poppetjes doen maar wist niet hoe dat moest. Bedankt :9. Wat wil jij be-glitchen dan? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina